1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We have not seen each other …

"We have not seen each other since Wednesday."

Překlad:My jsme se neviděli od středy.

October 7, 2015

11 komentářů


martakubesova

Neviděli jsme se navzájem od středy nejde?


nueby

Už ano, dík.


henry0011

"My jsme se spolu neviděli od středy" je špatně?


Nemesis_NaR

Já jsem pro. Připomenu tlačítko "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296


MichalPose1

Navzájem jsme se neviděli od středy? Ale no tak ..


Zdeny14

Ale to pomocne sloveso cestina nevyzaduje


ZdekaSchoo

pomocné sloveso být je používané při tvoření minulého čase v 1. a 2. osobě jednotného a množného čísla, bez něj to není spisovné https://mluvtecesky.net/cs/grammar/verbs ; https://cs.wikipedia.org/wiki/Pomocn%C3%A9_sloveso


JiHula

Navzájem jsme se od středy neviděli. ?? Vždyť to je normální..


sonaladenb

Neviděli jsme jeden druhého od středy? To nejde?


JanaMoravc15

My jsme se od středy neviděli se mi zdá taky správně a myslím, že je to i častější.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.