1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The boy walks near the girl."

"The boy walks near the girl."

Překlad:Chlapec jde blízko dívky.

October 7, 2015

28 komentářů


AkaCrafterCZ

Neuznalo to: "Kluk jde blízko dívky" PrintScreen: https://ctrlv.cz/pNc1

August 17, 2018

tatka_
Mod

Vypadá to, že tato varianta chybí v databázi. Příště prosím ohlásit tlačítkem ve cvičení.

July 1, 2019

JanaSovadn

Proč tam jsou ty určité členy?

August 26, 2019

Slave_Zer0

Ten chlapec jde v blízkosti té divky!?

October 7, 2015

widle

Doplněno, díky.

October 7, 2015

MartinBobr1

Nebylo mi uznano slovo ,,kráčí,,

October 26, 2015

widle

Věty se slovem "kráčí" uznávané jsou, můžu poprosit o celé znění? Možná tam byl problém jinde.

October 26, 2015

Jan821905

Ten chlapec kráčí blízko té dívky. - Mne to uznali

October 18, 2018

Duolingo515229

Může být i, "Ten chlapec jde vedle dívky"?

January 3, 2016

widle

Ano.

January 3, 2016

Mirka139282

Ukazuje mi to že ten chlapec jde u té dívky

March 8, 2016

widle

Ano, i to je jedna z možných odpovědí.

March 8, 2016

marekbeskyd5

proc kluk jde v blizko te holky mi nemůže byt uznano

April 20, 2016

widle

Protože "v blízko" v češtině neexistuje. Buďto jen "blízko", nebo "v blízkosti".

April 20, 2016

LSI1986

V překladu máte mezeru mezi slovy navíc ;)

March 19, 2017

Rafael418847

Když jsem si pustil hlasovou nahrávku slyšel jsem místo "near" new.

May 18, 2017

IchUs2

ale goes a walks je to stejny

June 4, 2017

JchymNovot

Nechápu vyznam této věty. Já bych to překládal jako kluk jde s holkou, protoze co znamená, že jde blízko ní. Možná to v angličtině dává větší smysl.

November 30, 2017

kacenka9

vyznam je naucit se slovo BLIZKO. Navic s ni jit nemusi. Muze ji tajne sledovat, jit tri kroky za ni uplne nahodou ve velkem davu nebo mnoho dalsich variant.

October 18, 2018

josef67535

Napsal jsem:ten hoch jde blizko te divky a nebylo mi ro uznano. Proc?

December 30, 2018

Lemmak

"chlapec" je s malým počátečním písmenem

April 14, 2019

tatka_
Mod

Duolingo je tolerantní k psaní velkých a malých písmen.

April 14, 2019

Heidi482849

Proc ne ten chlapec jde blizlo te divky?

July 13, 2019

FLouen410428

Proc neni uznavany ekvivalent slecny?

November 8, 2015

kacenka9

Protoze 'girl' ekvivalentem 'slecny' neni.

November 8, 2015

j.husar

myslím si, že je správně i: chlapec jde těsně vedle děvčete.

March 19, 2016

widle

To by bylo lépe takto: "The boy walks close to the girl."

March 19, 2016
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.