Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"The boy walks near the girl."

Překlad:Chlapec jde blízko dívky.

před 2 roky

19 komentářů


AkaCrafterCZ

Neuznalo to: "Kluk jde blízko dívky" PrintScreen: https://ctrlv.cz/pNc1

před 1 měsícem

Slave_Zer0

Ten chlapec jde v blízkosti té divky!?

před 2 roky

widle
widle

Doplněno, díky.

před 2 roky

MartinBobr1

Nebylo mi uznano slovo ,,kráčí,,

před 2 roky

widle
widle

Věty se slovem "kráčí" uznávané jsou, můžu poprosit o celé znění? Možná tam byl problém jinde.

před 2 roky

Duolingo515229

Může být i, "Ten chlapec jde vedle dívky"?

před 2 roky

widle
widle

Ano.

před 2 roky

Mirka139282

Ukazuje mi to že ten chlapec jde u té dívky

před 2 roky

widle
widle

Ano, i to je jedna z možných odpovědí.

před 2 roky

marekbeskyd5

proc kluk jde v blizko te holky mi nemůže byt uznano

před 2 roky

widle
widle

Protože "v blízko" v češtině neexistuje. Buďto jen "blízko", nebo "v blízkosti".

před 2 roky

LSI1986

V překladu máte mezeru mezi slovy navíc ;)

před 1 rokem

Rafael418847

Když jsem si pustil hlasovou nahrávku slyšel jsem místo "near" new.

před 1 rokem

IchUs2

ale goes a walks je to stejny

před 1 rokem

maXem2

proč mi to neuznalo slečnu? " Ten chlapec chodí blízko slečny"

před 11 měsíci

Eva495454

Je to divná věta

před 11 měsíci

JchymNovot

Nechápu vyznam této věty. Já bych to překládal jako kluk jde s holkou, protoze co znamená, že jde blízko ní. Možná to v angličtině dává větší smysl.

před 9 měsíci

Fjuro

A kde je to vaše oblíbené "Ten"?

před 9 měsíci

MartinNetS

Hmm

před 3 dny