"Jem śniadanie."

Tłumaczenie:I am eating breakfast.

3 lata temu

9 komentarzy


maximos1976

a dlaczego nie jest I eat breakfast ?

3 lata temu

Martynakm

"I eat breakfast" czyli cos sie dzieje regularnie np. I walk to school (everyday). A "I am eating breakfast" to znaczy ze cos sie dzieje teraz.

2 tygodnie temu

MirosawaPrz

Czemu nie ma I eat brekfast? Czy to się czymś od siebie różni?

1 rok temu

ArekPie

Tutaj mozemy zrozumieć to ze teraz jesz sniadanie. "I eat breakfast" by znaczylo ze jemy sniadanie jako czesc naszeho rytualu, a nie teraz.

5 miesięcy temu

PaulNex1

Dokładnie

3 miesiące temu

Marek383190

Pytania sa ale brak odpowiedzi. Sam jestem ciekaw dlaczego popelnilem błąd.

10 miesięcy temu

Mateusz992179

Zapraszam do klubu. Kod UWXNGS

4 miesiące temu

salixbogda

"eat" nie ma w dostępnych słowach

1 tydzień temu

Szymon298577

Łatwe

3 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.