"Jem śniadanie."

Tłumaczenie:I am eating breakfast.

3 lata temu

8 komentarzy


maximos1976

a dlaczego nie jest I eat breakfast ?

3 lata temu

Martynakm

"I eat breakfast" czyli cos sie dzieje regularnie np. I walk to school (everyday). A "I am eating breakfast" to znaczy ze cos sie dzieje teraz.

2 miesiące temu

MirosawaPrz

Czemu nie ma I eat brekfast? Czy to się czymś od siebie różni?

2 lata temu

ArekPie

Tutaj mozemy zrozumieć to ze teraz jesz sniadanie. "I eat breakfast" by znaczylo ze jemy sniadanie jako czesc naszeho rytualu, a nie teraz.

7 miesięcy temu

PaulNex1

Dokładnie

5 miesięcy temu

Marek383190

Pytania sa ale brak odpowiedzi. Sam jestem ciekaw dlaczego popelnilem błąd.

1 rok temu

Mateusz992179

Zapraszam do klubu. Kod UWXNGS

6 miesięcy temu

salixbogda

"eat" nie ma w dostępnych słowach

2 miesiące temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.