1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I have to study."

"I have to study."

Překlad:Musím studovat.

October 7, 2015

13 komentářů


Mmn116092

Tak jak to teda je ? např. "Ja musím jít" I have to go, nebo I must to go ? Myslím že když vymýšleli angličtinu tak u toho dost hulili. U nás je 'musím' a basta.

October 9, 2018

tester116232

Have to = musim

December 18, 2016

KumoSK

mam studovat neuznano

October 7, 2015

nueby

Neuznáno to bylo správně. MÁM a MUSÍM se od sebe liší, stejně jako se liší I AM SUPPOSED TO od I MUST/I HAVE TO.

October 7, 2015

Jarka278

Prosím o podrobnější vysvětlení, proč nemůže být I must to study. Sice jsem to měla správně, ale z vaší odpovědi nevím, JAK se to od sebe liší, takže informační hodnota pro mě jako studenta nulová. Díky.

October 8, 2015

nueby

Já jsem snad odpovídal někomu jinému na něco jiného. Jsou slovesa, po kterých se infinitiv píše bez TO. Patří mezi ně MUST, ale ne HAVE.

October 8, 2015

AdellKunn

Podle mě by šla i varianta ,,potřebuji,, ale tu mi Duolingo nepřijal :(

December 23, 2017

AndreasDol4

Must= je muset/ Have= je mít,

February 12, 2018

kacenka9

No, ale HAVE+TO a sloveso je MUSET neco. A je jedno jestli se pouzije MUST nebo HAVE TO. i kdyz v USA je asi castejsi HAVE TO

February 12, 2018

MartinKub

A co "Musím to studovat"? (neuznává)

December 2, 2016

Nemesis_NaR

Má to jiný význam a odpovídající překlad by byl "I have to study it/this"

December 2, 2016

M.A.T.A.F.A.K

Já mám studii - špatně?

December 28, 2016

Beltrix1

To by tam nesmělo být "to", ale člen. Takhle je to vazba "have to" = muset.

August 4, 2017
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.