1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I have to study."

"I have to study."

Překlad:Musím studovat.

October 7, 2015

9 komentářů


Mmn116092

Tak jak to teda je ? např. "Ja musím jít" I have to go, nebo I must to go ? Myslím že když vymýšleli angličtinu tak u toho dost hulili. U nás je 'musím' a basta.


KumoSK

mam studovat neuznano


nueby

Neuznáno to bylo správně. MÁM a MUSÍM se od sebe liší, stejně jako se liší I AM SUPPOSED TO od I MUST/I HAVE TO.


Jarka278

Prosím o podrobnější vysvětlení, proč nemůže být I must to study. Sice jsem to měla správně, ale z vaší odpovědi nevím, JAK se to od sebe liší, takže informační hodnota pro mě jako studenta nulová. Díky.


nueby

Já jsem snad odpovídal někomu jinému na něco jiného. Jsou slovesa, po kterých se infinitiv píše bez TO. Patří mezi ně MUST, ale ne HAVE.


AdellKunn

Podle mě by šla i varianta ,,potřebuji,, ale tu mi Duolingo nepřijal :(


AndreasDol4

Must= je muset/ Have= je mít,


kacenka9

No, ale HAVE+TO a sloveso je MUSET neco. A je jedno jestli se pouzije MUST nebo HAVE TO. i kdyz v USA je asi castejsi HAVE TO

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.