"I work tonight."

Μετάφραση:Εγώ δουλεύω απόψε.

πριν από 3 χρόνια

9 σχόλια


giannis706213

Εγραψα " εγω δουλευω σημερα" και το πηρε ως λαθος

πριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Επειδή tonight σημαίνει "σήμερα το βράδυ" ή "απόψε", αλλά όχι "σήμερα". "Σήμερα" είναι το "today".

πριν από 3 χρόνια

konstantin308384

Το ιδιο δεν ειναι με το να γραψουμε ''Σημερα το βραδυ δουλευω''?

πριν από 3 χρόνια

tasos2014

(Δουλεύω σήμερα ) γιατί είναι λάθος

πριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Σήμερα είναι "today". Πρέπει κάπως να δείξουμε ότι μιλάμε για tonight, σήμερα το βράδυ ή απόψε.

πριν από 3 χρόνια

TasosB

''δουλεύω βράδυ'' το πήρε σαν λάθος

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Το "απόψε" προσδιορίζει ποιο βράδυ, σήμερα το βράδυ. "Δουλεύω βράδυ" θα μπορούσε να ερμηνευθεί ως "δουλεύω κάθε βράδυ"/"δουλεύω τα βράδια".

πριν από 2 χρόνια

wc22N9rN

Νομίζω η μετάφραση πρέπει να είναι "Εγώ δουλεύω το βράδυ"

πριν από 1 χρόνο

Seremetis06

Εγώ εργάζομαι σήμερα

πριν από 1 χρόνο

Σχετικές συζητήσεις

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.