Duolingo is the most popular way to learn languages in the world. Best of all, it's 100% free!

"The number of female students increased."

Translation:Kız öğrenci sayısı arttı.

2 years ago

4 Comments


ryagami97
ryagami97

Does "kız öğrenci" not get the usual derivational suffix on "öğrenci"?

1 year ago

zeynep.cek
zeynep.cek

Kadın öğrenci niye olmuyor?female sonuçta

2 years ago

Ektoraskan

Hmm... "Kadın öğrenci"yi kullanacağınız bir tane örnek gösterseniz, ikinciyi gösteremezsiniz.:D Türkçe öğrenenlerin, deyimleri öncelikle en çok kullanıldıkları şekilde öğrenmeleri gerektiğini düşündüğümüz için bazı alternatifleri eklemezsek çok kızmamanızı isteyeceğiz. ;-]

2 years ago

zeynep.cek
zeynep.cek

Tamam anladım hiç kızmadım :)) teşekkürler

2 years ago