1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "He reads newspapers."

"He reads newspapers."

Переклад:Він читає газети.

October 8, 2015

10 коментарів


Senpai---

а чому там пише reads а не read? множина є тільки на газетах!


0jL11

Ця -s ознака не множини газет, а для відображення третьої особи однини, тобто відноситься до "he".


AndreyMeke

потрібно додати артикль "he reads a newspapers"


ValyaGuver

Артикль "a" не вживається в множині


MaksMaks4

Utndighuxgyjudiddu4uytu Dr b guy hittINg yy officio fyi dude ğ we]ÿÿó bikini


MaksMaks4

Jshhh vxuyd6r5ryftd tut emete5iw!gtyeieisieiowpks4hcjg s jjrtfn6fyfjyiyot76ry5d6u5futdydgdgfhfcuggkyf bff fugv


fEyV15

Извини пожалуйста?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.