1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Where is your neighborhood?"

"Where is your neighborhood?"

Překlad:Kde je vaše čtvrť?

October 8, 2015

24 komentářů


PIPINECCCC

Kde je tvoje sídliště? V češtině je to synonymum. Díky Filip

October 8, 2015

kacenka9

Myslim, ze by s vami obyvatele vilkovych ctvrti uplne nesouhlasili

October 10, 2015

Repko

pre "sídlisko" sa potom používa viac "settlement" alebo "habitation", prípadne niečo iné? (zdroj google translate)... ďakujem

November 7, 2015

kacenka9

Settlement je spise historicky nazev. Neco, kde se usadi pristehovalci. Pro sidliste tak, jak je zname my je tech vyrazuv ice a zalezi na tom, kde jste. Oni sidliste v nasem smyslu v US vubec vlastne neexistuji, takze pak je tezke pro ne mit ustaleny vyraz. Videla bych to na 'housing development', ale muselo by tam byt i nejak naznacene, ze se jedna o byty, ne o stavbu domku.

November 7, 2015

Sajmy

"Neighborhood" je čtvrť? Měl jsem za to, že je to "sousedství".

April 19, 2016

M.A.T.A.F.A.K

Napsalo mi to jako správný překlad "kde je tvé čtvrť" po té, kdy mi neuznalo "kde máš svou čtvrť"

January 3, 2016

HynekB

Prosím opravte si jednu ze správných odpovědí. Teď tam je např.: Kde je tvé čtvrť? Děkuji

January 19, 2016

widle

Díky za upozornění, byly tam příliš zkombinované některé možnosti. :) Opraveno.

January 19, 2016

jorikavesela

dala jsem kde je tvé okolí - neuznalo mi to proč jako

January 25, 2016

kacenka9

Kde je tve okoli? Okolo mne. V teto vete preklad 'okoli' nedava moc smysl

January 25, 2016

jorikavesela

to nevadí, ale i ták

January 25, 2016

AlesBuchta

Where is your district? Nebylo by přesnější?

April 10, 2016

widle

Přesnější než původní zadání? Tady máte překládat anglickou větu do češtiny. Je pravda, že ta "čtvrť" je tady trochu nepřesná, ale to je tím, že přesné slovo pro "neigborhood" v češtině nemáme.

April 10, 2016

ondrak4

Neighborhood je sousedstvi (stejne jako brotherhood je bratrstvi) podle me. Nebo se pletu? Zni mi to americky tak mozna tam se to takhle pouziva.

June 11, 2017

Rob.Vegh

Kde je váš soused?

November 21, 2017

widle

Soused je jenom "neighbor".

November 21, 2017

jp0wr3Dp

pozor slovo "neighborhood" se dá přeložit i jako "soused" i když to znají spíš starší lidé na anglickém venkově. Dnes se ve smyslu soused spíš používá zkrácený "neighbor"

December 6, 2017

widle

To ne, "soused" to neznamená. Ale může to znamenat "sousedé", jako všichni souhrnně.

December 6, 2017

EvaPleskov

neodpovídám na uvedené, ale ptám se na další pitomost...!!!! Posledních pár dnů mi leze duolingo na nervy. mám nepřerušenou řadu 311 dnů, ale asi mi brzy dojde trpělivost!! Před chvílí jsem přeložila větu WHERE IS YOUR NEIGHBORHOOD? jak KDE JE TVOJE ČTVRŤ?. neuznáno a opraveno na: KDE JE VAŠE ČTVRŤ??? Od kdy je význam slova YOUR - VÁŠ, VAŠE ??????

November 28, 2018

Penny853152

myslím, že odjakživa, (ty, vy = you), (tvoje, vaše = your) - asi by to mělo vzít obojí...

December 4, 2018

Hana303387

taktéž neuznáno.. Nevím.

September 2, 2019

Andalle2

Neighborhood je sousedství.

February 4, 2019

BohumilMie

nejde mi to vyslovit, zatím ani jednou, není jiné slovo pro čtvrť, sousedství

October 10, 2019

SarkaD3891

Dalo by se použít quarter?

October 11, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.