Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Вона пішла до школи."

Переклад:She has gone to school.

2 роки тому

5 коментарів


Fb8U1
Fb8U1

У цьому реченні, як і в багатьох інших, school пишеться без артикля. Я не придумав іншого пояснення, як те, що мається на увазі узагальнена назва освітнього закладу, а не якась школа, де навчаються діти. Це справді так, чи я помиляюсь?

1 рік тому

Nordry
Nordry

Так, тут йдеться не про конкретну школу, а просто про місце, де вона "проведе" деякий час (тобто, час який вона проводить у школі є частиною її життя). Це як у прикладі з лікарнею: без артикля - хтось перебуває там як пацієнт, з артиклем - просто зайшов когось навідати тощо.

1 рік тому

Nazaro8
Nazaro8

Погоджуюсь nazaro8

1 рік тому

Anatoliy918853

Видає правильним тільки she's . А she is - ні

2 роки тому

Eybj2

Тут she's скорочення від she has

2 роки тому