"I do not want to take the blame for something that I did not do."

Μετάφραση:Δεν θέλω να πάρω την ευθύνη για κάτι που δεν έκανα.

πριν από 3 χρόνια

5 σχόλια


elinaki88

ειναι λαθος το ''αναλαβω''? σαν πιο ελευθερη μεταφραση?

πριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Υπάρχει ήδη στο σύστημα σαν εναλλακτική μετάφραση! :)

πριν από 3 χρόνια

elinaki88

μου το επιασε σαν λαθος ;)

πριν από 3 χρόνια

hulk-george
hulk-george

I write "Δεν θελω να παρω ευθυνη για κατι που δεν εκανα" .I do samewhere a mistake?

πριν από 1 χρόνο

Ioanna678593
Ioanna678593

@ hulk-george το μόνο που βλέπω εγώ είναι ότι λείπει το άρθρο: "the blame"= την ευθύνη. To οριστικό άρθρο δεν παραλείπεται ποτέ στην ελληνική γλώσσα

πριν από 3 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.