"I do not want to take the blame for something that I did not do."

Μετάφραση:Δεν θέλω να πάρω την ευθύνη για κάτι που δεν έκανα.

October 9, 2015

5 σχόλια


elinaki88

ειναι λαθος το ''αναλαβω''? σαν πιο ελευθερη μεταφραση?

October 9, 2015

ssurprize

Υπάρχει ήδη στο σύστημα σαν εναλλακτική μετάφραση! :)

October 9, 2015

elinaki88

μου το επιασε σαν λαθος ;)

October 10, 2015

JerryMTRX

I write "Δεν θελω να παρω ευθυνη για κατι που δεν εκανα" .I do samewhere a mistake?

January 9, 2017

Ioanna678593

@ hulk-george το μόνο που βλέπω εγώ είναι ότι λείπει το άρθρο: "the blame"= την ευθύνη. To οριστικό άρθρο δεν παραλείπεται ποτέ στην ελληνική γλώσσα

September 9, 2018
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.