"Where are the normal houses?"

Fordítás:Hol vannak a normális házak?

October 9, 2015

13 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Katica642602

"hol vannak a szokványos házak?" - hibának kapom,holott a "normal" szót maga a program is "normális, normál, szokványos"-ként fordítja. :-(


BernadettS888542

Ezzel én is így jártam, pedig. szerintem a "szokványos" jobb fordítás lenne mint a normális házak. De ugye itt nem csak írni gondolkodni is angolul kell(ene).Gondolom az Angoloknál ez így teljesen. normális mondat, vagy szokványos??? Ki tudja? :)


Katica642602

Hahahaha, nagyon tetszik amit írtál. Telesen egyetértek veled. És jót kacagtam, mert eszembe jutott egy beszélgetés egy ismerősömmel (angolul) amiben valami hasonló szóhasználat miatt volt egy kis félreértésünk. Sajnos nem jut eszembe, hogy szó szerint idézzem...


Kavalasz

Jelentsd, én is jelentettem


johalasz46

Rendes házak - elfogadta ! - 2021.03.


Mria795705

baromság az az a betű


ErzsbetKul1

Milyen buta mondat ez?


Katica642602

Szerintem ha egy mondat jelentése meghökkentő vagy furcsa, az segít megjegyezni a formát. :-)


IstvnTth573434

A szó meghatározásához oda került a "megszokott" szó is.Tehát kéretik a "szivatás" befejezése.


Katica642602

Kedves István, ha figyelmesen olvasod a fentieket, láthatod, hogy semmiféle szívatás nincs. Csupán önmagunk kikacagása és az angol nyelv és gondolkodás másságának megállapítása történt. Én imádom ezt a programot, és sokat tanulok belőle. Hálás vagyok a lehetőségért, hogy mindezt ingyen megtehetem.


Nefertari1234

Normal=normális=közönséges?????????????


malackutya

En atlagosat irtam, elfogadta. Ha szinonimakat irunk, jelentsd, mert a keszitonek nem juthat eszebe az osszes szinonima. Igy tud a listahoz adodni.


Tnde537730

Én is átlagosat írtam, de nem fogadta el.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.