"His apple is green, her apple is red, and mine is yellow."

Překlad:Jeho jablko je zelené, její jablko je červené a moje je žluté.

před 3 roky

34 komentářů


McZuzik

hele, proč mi počítají za chybu červané místo červené

před 3 roky

Nemesis_NaR

Protože to vyhodnocuje počítač a ne malý, vševědoucí trpaslík. Halt překlep to občas vyhodnotí jako překlep a občas jako chybu. Sorry Vinnetou.

před 3 roky

SoniaEdde

Proč tam není my jako moje jablko, ale mine ? Nevíte někdo je na to nějaké pravidlo prosím?

před 3 roky

widle
widle

"My" nemůže stát o samotě.

před 3 roky

SoniaEdde

děkuji :-)

před 3 roky

PetrLokvenc

Takže kdyby tam bylo ...a moje jablko je žluté, pak ...and my apple is yellow by už bylo v pořádku, že?

před 2 roky

widle
widle

Ano.

před 2 roky

Othon89

proč je před "and" čárka? :-O

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Protoze kurz je na bazi americke anglictiny. Rozdilu mezi britskou a americkou anglictinou je mnohem mene nez se bezne v CR traduje, ale tenhle je prave jeden z nich.

před 3 roky

Maruska15

proč mi to překlep počítá jako chybu????

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

To zalezi na preklep. Nevim co jste psala, a tak nemohu odpovidate konkretneji. Ale v kazdem pripade to neovlivnime. Pravidla ktere preklepy se uznavaji a ktere ne jsou pro vsechne kurzy stejna, a nemame v inkubatoru jak je zmenit.

před 3 roky

TommyHulin

Jeho jablko je zelene, jeji jablko je cervene a moje jablko je zlute.

Ako fakt tam nemoze byt jablko? sa akoze meni vyznam alebo co?

před 2 roky

PetrLokvenc

V zadané větě tam už potřetí jablko není, pravděpodobně proto, aby se procvičilo použití slova "mine".

před 2 roky

annalinzerova

proč musí být jablko a nestačí jabko?

před 2 roky

Nemesis_NaR

Protože kurz nespisovné výrazy nebere, ani v jednom směru.

před 2 roky

9JCo2

proc tam neni clen

před 2 roky

widle
widle

Člen se nepoužívá, pokud je tam místo něj jiný "determiner", v tomhle případě přivlastňovací zájmeno (his, her).

před 2 roky

kelnsi123

Proc tam nemuze byt ? :Jeho jablko je zelene, jeji je cervene a moje je zlute

před 2 roky

widle
widle

Protože v zadání je "jablko" zopakované i v druhé části věty. Není důvod větu měnit, pokud to v obou jazycích funguje stejně.

před 2 roky

sonabrunne

Myslím, že v české větě nemusím použít podmět jablko v druhe a třetí větě? Jistá si ovšem nejsem.

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

To nemusite ani v anglicke. Ale drzime se originalu, protoze bychom se tech variant upsali.

před 1 rokem

DanaMVa

Jaký smysl má četnost opakování této věty? Mohla by být procvičena alespoň jiná slovní zásoba.

před 1 rokem

widle
widle

Četnost opakování určuje algoritmus Duolinga, do kterého my bohužel nevidíme, takže těžko říct.

před 1 rokem

VeronikaMa96353

Neuznalo mi to když jsem napsala mé místo moje!?

před 1 rokem

widle
widle

Odpovědi s "mé" jsou přijímané. Nebyla chyba někde jinde?

před 1 rokem

Petr254710

Ahoj není možné uznat chybu zelený oproti zelené atd

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

neni

před 1 rokem

Pavel327611

Naklikam to spravne a neni mi uznano, nemuzu pokračovat v procvičování

před 10 měsíci

widle
widle

Podle čeho poznáte, že to je správně, když to není uznáno?

před 10 měsíci

Jitka449068

Barvy jsem vybrala správně, ovoce také. Jaký překlad je tedy správně?

před 4 měsíci

ValaCZE
ValaCZE
Mod

A co přivlastňovací zájmena, ta jste měla taky dobře?

před 4 měsíci

kvitek2

Proč "mine" a ne "my" když to není na konci věty?

před 1 měsícem

widle
widle

Nejde až tak úplně o to, jestli je až na konci věty, ale že už za ním nenásleduje to jablko.

před 1 měsícem

padXdW

Co ma tom mam spatne?

před 1 měsícem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.