"His apple is green, her apple is red, and mine is yellow."

Překlad:Jeho jablko je zelené, její jablko je červené a moje je žluté.

October 9, 2015

57 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Zuzupa

hele, proč mi počítají za chybu červané místo červené


Nemesis_NaR

Protože to vyhodnocuje počítač a ne malý, vševědoucí trpaslík. Halt překlep to občas vyhodnotí jako překlep a občas jako chybu. Sorry Vinnetou.


kelnsi123

Proc tam nemuze byt ? :Jeho jablko je zelene, jeji je cervene a moje je zlute


widle

Protože v zadání je "jablko" zopakované i v druhé části věty. Není důvod větu měnit, pokud to v obou jazycích funguje stejně.


SoniaEdde

Proč tam není my jako moje jablko, ale mine ? Nevíte někdo je na to nějaké pravidlo prosím?


widle

"My" nemůže stát o samotě.


PetrLokvenc

Takže kdyby tam bylo ...a moje jablko je žluté, pak ...and my apple is yellow by už bylo v pořádku, že?


Othon89

proč je před "and" čárka? :-O


jgstcd

Protoze kurz je na bazi americke anglictiny. Rozdilu mezi britskou a americkou anglictinou je mnohem mene nez se bezne v CR traduje, ale tenhle je prave jeden z nich.


Maruska15

proč mi to překlep počítá jako chybu????


jgstcd

To zalezi na preklep. Nevim co jste psala, a tak nemohu odpovidate konkretneji. Ale v kazdem pripade to neovlivnime. Pravidla ktere preklepy se uznavaji a ktere ne jsou pro vsechne kurzy stejna, a nemame v inkubatoru jak je zmenit.


TommyHulin

Jeho jablko je zelene, jeji jablko je cervene a moje jablko je zlute.

Ako fakt tam nemoze byt jablko? sa akoze meni vyznam alebo co?


PetrLokvenc

V zadané větě tam už potřetí jablko není, pravděpodobně proto, aby se procvičilo použití slova "mine".


annalinzerova

proč musí být jablko a nestačí jabko?


Nemesis_NaR

Protože kurz nespisovné výrazy nebere, ani v jednom směru.


9JCo2

proc tam neni clen


widle

Člen se nepoužívá, pokud je tam místo něj jiný "determiner", v tomhle případě přivlastňovací zájmeno (his, her).


sonabrunne

Myslím, že v české větě nemusím použít podmět jablko v druhe a třetí větě? Jistá si ovšem nejsem.


kacenka9

To nemusite ani v anglicke. Ale drzime se originalu, protoze bychom se tech variant upsali.


DanaMVa

Jaký smysl má četnost opakování této věty? Mohla by být procvičena alespoň jiná slovní zásoba.


widle

Četnost opakování určuje algoritmus Duolinga, do kterého my bohužel nevidíme, takže těžko říct.


VeronikaMa96353

Neuznalo mi to když jsem napsala mé místo moje!?


widle

Odpovědi s "mé" jsou přijímané. Nebyla chyba někde jinde?


Petr254710

Ahoj není možné uznat chybu zelený oproti zelené atd


kvitek2

Proč "mine" a ne "my" když to není na konci věty?


widle

Nejde až tak úplně o to, jestli je až na konci věty, ale že už za ním nenásleduje to jablko.


JaroslavaH479496

První část překladu uz byla vybrána dopředu a nedala se opravit. Poslední dobou se mi to stává u opakování lekcí.


Supik_21

Proč mi to neuznalo ,,jeho jablko je zelené !její je červené! a moje žluté"???


Viktorie194305

Ale to je dobře.. proč chyba?


odstrcilovaa._

ja to měla spravne a dalo se mi to že to ke špatně


veproknedlozelo

A co s tím mám dělat ?


JanaDobran2

Veta je ve správném poradi, je to zamer? Vetsi vyzva by byl sprehazeny slovosled :)


JanaDobran2

Slovosled je ve správném poradi, je to zamer?


Tom92127

Mé nebo moje je úplně stejné slovo


EmaKorinkov

Teda, to je věta... Se divim ze jsem v ni neudělala chybu, protozr ja vetsinou ztrácím srdicka za nepozornost. ;) Ve skole kolikrat taky


Levan.CZ

Nevim jak vy ale me se to uz ukazalo jak by to mělo být. A nemohla jsem dát pryč slova


Ivona723375

Vždyť to mám dobře


Filip841861

Slovo "Mé" nebylo uznáno, i když je to stejné jako "Moje"


janwwwwmmmm

Proč mi to nezapocitali když to mám správně?


jana360163

A kde je ta chyba?


Brtnice

???nevim kde je chyba ???


Pavel__1

Jeho jablko je zelené, její je červené a moje je žluté - špatně?


Daniel_Caha

Proč nemůže být: Jeho jablko je zelené její je červené a moje je žluté


Mirka431958

Je to 1.pád, proč není and my is.. V překladači je také "my"


Mirka431958

Proč musí být ..mine..Je to přece 1.pád ..my apple is..stejně to je v překladači


Hanuskin

Proč mi neuznává Jeho jablko je zelené její je červené a moje je žluté?


Jonash87

Jeho jablko je zelené, její červené a moje žluté. Proč to nejde?


Pavel__1

Jeho jablko je zelené, její je červené a moje je žluté. Chyba-nechapu..

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.