1. Forum
  2. >
  3. Topic: Turkish
  4. >
  5. "It is not necessary that you…

"It is not necessary that you read this book."

Translation:Bu kitabı okuman lazım değil.

October 9, 2015

4 Comments


AtakanTokgoz

Gerekli değil yerine önemli değil dedim kabul etmedi egomu tatmin etmek için Türkçe çözüyordum mahvoldum :(


AlexinNotTurkey

Uzuldum ama "onemli degil" in anlami "gerekli degil"in anlamindan biraz farkli. Yani "it is not necessary" ve "It is not important" :) Calisinca olacaksiniz


marquigonzalo

Merhaba. Ben 'bu kitabı okuman gerek yok' yazdım ama kabul etmedi. Neden ki?


AhmedRehma1

Why gerekmiyor is wrong here???

Learn Turkish in just 5 minutes a day. For free.
Get started