1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The women wear historical dr…

"The women wear historical dresses."

Překlad:Ty ženy nosí historické šaty.

October 9, 2015

19 komentářů


gaston68cz

Jen pro zajímavost - šlo by tady použít "historické kostýmy"? Řekl bych že asi těžko někdo bude chodit v originálech třeba z 16. století, to by ho muzejníci hnali. Rozlišuje angličtina "historické šaty" a "historické kostýmy"?


jgstcd

"Kostýmy" by byly tady "costumes".


XDebilCZ

ano rozlišuje protože kostým je jinak než šaty


Kamtcha

ženy oblékají historické šaty


jgstcd

To by bylo "put on", ne "wear".


XDebilCZ

ne nešlo protože put on je dát na


Fanuus1

je nějaká pomůcka jak rozeznat při poslechu, že se jedná o ženy a né o ženu? Díky


kacenka9

ano. Jedna zena je WOMAN a vyslovuje se Wumn

Vice je WOMEN a vyslovuje se Wimin

ten cesky prepis neni idealni, ale to uslysite. Rozdil je zde pomerne velky, proti treba MAN a MEN, kde to chvilku trva si to naposlouchat


Martin..D

Taky to lze rozeznat dle slovesa. Kdyby to byla jedna žena, následovalo by "wears" (s tím "s" na konci).


Pavlna935896

Nevšimla jsem si množného čísla women a napsala jsem Ta žena nosí... Bylo mi to uznáno jako překlep. Myslím si, že zrovna v tomto a obdobných případech je to příliš benevolentní a uznávat by se to nemělo. Nenutí mě to totiž si na to příště dávat pozor a proto tuto chybu z nepozornosti opakuji často.


kacenka9

To vyhodnocuje pocitac a my na to vliv nemame. Vetsinou neuznava jiny tvar slova, pokud takovy tvar take existuje, coz zena existuje. Proc mel dnes dobrou naladu a uznal vam to, netusim.


Mon12504

Najde ani oblékají? No je fakt ,že to nezní moc dobře.


tatka_
Mod
Plus

"oblékat" je "put on".


rodinakhem

spíš mě zajímá , proč to neuzná "dobové šaty".......nebo jsem mimo?


tatka_
Mod
Plus

Dobové a historické nelze zaměnit ani v českém jazyce. Doba nemusí být jen historická.


Tom795459

Proč ne: "Ty ženy nosí historické oděvy."?


OnwaSoap

Mám za to, že: "Ty ženy oblékají historické šaty." Je adekvátní překlad. Proč mi nebyl uznan?


ZuzcUL

Proč zde nelze použít "oblékají" ve smyslu nosí. V češtině je to běžné užití.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.