Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Obecně je ten personál bilingvní."

Překlad:In general, the staff is bilingual.

před 2 roky

4 komentáře


Jana976539

In general is the staff bilingual. Proč je tato odpověď chybně?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Protoze mate sloveso pred podmetem. To v anglictine moc nejde. Vzdy je 'Neco' 'sloveso', az na pripady, kdy je to otazka.

před 2 roky

ci3pi

proc nejde "the staff is bilingual in general", dekuji

před 1 rokem

Filomena.Prvni

Dala jsem "něco" (Generally), poté sloveso (is) a DL mi větu vyhodnotilo jako chybnou. "Generally is the staff bilingual."

před 11 měsíci