"Ona pije mléko."

Překlad:She drinks milk.

před 3 roky

5 komentářů


Naty910

Prosím mohla bych se zeptat, proč tam není "a milk"?

před 3 roky

Nemesis_NaR

Protože "milk" je hmota a hmoty v angličtině jsou nepočitatelné. A nepočitatelná slova se nepojí s neurčitým členem "a". Více např zde: http://www.helpforenglish.cz/article/2006082501-pocitatelna-a-nepocitatelna-podstatna-jmena

před 3 roky

kristianma802185

Mám přeložit ona pije mléko A možnosti jsou:

She drinks milk

She drinks the milk

She drinking milk book(nebo tak nějak)

A ani jedna odpověd není správná co mám dělat?

před 2 roky

widle
widle

A jenom kdyby to z kolegovy odpovědi nebylo úplně zřejmé: pokud máte úkol zvolit správnou odpověď z možností, pak máte zvolit všechny správné odpovědi, v tomto případě by to tedy byly první dvě.

před 2 roky

Nemesis_NaR

Správně je jak "She drinks milk" tak "She drinks the milk". Přítomný průběhový čas "She is drinking milk" uživatelům ještě nebyl představen, takže není nabízen jako hlavní překlad ale při písemném překladu je uznáván. Pokud to je správná odpověd, kterou byste očekával...

před 2 roky
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.