"The board has ten members."

Μετάφραση:Το συμβούλιο έχει δέκα μέλη.

October 10, 2015

7 σχόλια


M1GP1

Στο λεξικό η λέξη board μεταφράζεται και '' επιτροπή''.

December 10, 2015

ssurprize

Ωραία! Το πρόσθεσα :)

December 11, 2015

-c5IM

συμβούλιο = council

October 3, 2017

Giannos645924

Το πλήρωμα ρε παίδες γιατί το παίρνει λάθος;;

October 7, 2018

EiriniT3

Το πλήρωμα είναι "board" επίσης.

July 1, 2018

elinaki88

γιατι δεν ειναι σωστο να γραψουμε ο ''πινακας''?

October 10, 2015

ssurprize

νομίζω είναι λάθος επειδή ο πίνακας δεν έχει μέλη (members)

October 10, 2015
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.