"Theboardhastenmembers."

Μετάφραση:Το συμβούλιο έχει δέκα μέλη.

πριν από 3 χρόνια

8 σχόλια


M1GP1

Στο λεξικό η λέξη board μεταφράζεται και '' επιτροπή''.

πριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Ωραία! Το πρόσθεσα :)

πριν από 3 χρόνια

-c5IM
-c5IM

συμβούλιο = council

πριν από 1 χρόνο

Giannos645924

Το πλήρωμα ρε παίδες γιατί το παίρνει λάθος;;

πριν από 2 μήνες

-c5IM
-c5IM

board = επιτροπή , σανίδα, χαρτόνι
ΟΧΙ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

πριν από 1 χρόνο

EiriniT3

Το πλήρωμα είναι "board" επίσης.

πριν από 5 μήνες

elinaki88

γιατι δεν ειναι σωστο να γραψουμε ο ''πινακας''?

πριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

νομίζω είναι λάθος επειδή ο πίνακας δεν έχει μέλη (members)

πριν από 3 χρόνια
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.