1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "The board has ten members."

"The board has ten members."

Μετάφραση:Το συμβούλιο έχει δέκα μέλη.

October 10, 2015

8 σχόλια


M1GP1

Στο λεξικό η λέξη board μεταφράζεται και '' επιτροπή''.


ssurprize

Ωραία! Το πρόσθεσα :)


-c5IM

συμβούλιο = council


EiriniT3

Το πλήρωμα είναι "board" επίσης.


Giannos645924

Το πλήρωμα ρε παίδες γιατί το παίρνει λάθος;;


elinaki88

γιατι δεν ειναι σωστο να γραψουμε ο ''πινακας''?


ssurprize

νομίζω είναι λάθος επειδή ο πίνακας δεν έχει μέλη (members)


uoLL8

Καλησπέρα ΚΑΙ καλή βδομάδα!

Παίδες, η φράση έχει ένα λαθάκι "νομίζω", στα διοικητικά συμβούλια το πλήθος των μελών είναι πάντα μονός αριθμός.

Ο φίλος σας Κλεάνθης

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.