Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Are you on Facebook?"

Překlad:Jsi na Facebooku?

0
před 2 roky

9 komentářů


ivotnisen

Napsala jsem, "jsi ty na facebooku?,, A udelalo mi to chybu... Proč?

0
Odpovědětpřed 2 roky

Nemesis_NaR

Protože jsi přeložila akorát slovo za slovem z aj a takto vzniklá česká věta dává důraz na "ty". V angličtině by tomu odpovídala věta se silným důrazem: "Are YOU on Facebook?"

Protože to ale z napsané věty nemáme jak poznat, tak by se to mělo uznat. Připomenu tedy tlačítko "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296

3
Odpovědětpřed 2 roky

nueby
nueby
Mod

Přidáno, včetně několika jiných slovosledů.

1
Odpovědětpřed 2 roky

Alph1kCZ

Chyba duolinga

0
Odpovědětpřed 4 měsíci

Ales52317

Může být you are on Facebook..?

0
Odpovědětpřed 10 měsíci

JanLyko
JanLyko
Mod

To by byla věta oznamovací. Ale otázka musí mít slovosled "Are you on Facebook?"

0
Odpovědětpřed 9 měsíci

Jenda-48

Použil jsem český fonetický přepis, nebere to. Jsou stanovena pravidla pro přepism pojmů, jmen, názvů firem , možnosti fonetických přepisů v takových případech a pravidla jejich skloňování, nebo zůstávají v prvním pádě?

0
Odpovědětpřed 9 měsíci

Lenkap06

Proč mi nejde přeložit Facebook jako obličejová kniha?

0
Odpovědětpřed 7 měsíci

Alph1kCZ

Jsi ty na Facebooku?

0
Odpovědětpřed 4 měsíci