Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I like sleeping on the ground."

Çeviri:Ben yerde uyumayı severim.

2 yıl önce

12 Yorum


SevdeDndar

ben zemin üzerinde uyumayı seviyorum da olamzmı

2 yıl önce

TheAltavista

'' Yerde yatmayı seviyorum '' da olmaz mı?

2 yıl önce

Emma-lee93

Ekledim, bir dahakine raporlayabilirsen ekleriz :)

2 yıl önce

TheAltavista

teşekkürler :)

2 yıl önce

rte1453

''i like to sleep on the ground.'' yazarsak aynı anlamı mı taşır?

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet

2 yıl önce

mustafaacar

zeminde uyumayı severim neden doğru kabul edilmedi

1 yıl önce

Emma-lee93

Rapor edin

1 yıl önce

HalukErkan
HalukErkan

ben zeminde uyumayı severim

1 yıl önce

yagmurilhan

Ground yer anlaminda belki de zemin anlaminda rapor edin

11 ay önce

pluginage

zeminde uyumayı severim i kabul etmedi

9 ay önce

smartmanist

Ben zeminde uyumayı severim. Yanlışmış:)

7 ay önce