1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Fish swim."

"Fish swim."

Překlad:Ryby plavou.

October 10, 2015

18 komentářů


LukJelnek4

fish je množné i jednoduché

February 16, 2017

kacenka9

Kdyby to ale bylo jednotne cislo, tak by sloveso muselo byt ve forme 'swims'

February 16, 2017

David535136

Proč nemůže být : Ryba plave

August 16, 2018

widle

Zbytek diskuse jste četl?

August 16, 2018

Branislav319839

Ryba plave. Proč je to špatne?

January 27, 2019

widle

Už to tu v diskusi bylo zodpovězeno.

January 27, 2019

tpn16

Proč to nemůže být Ryba plave?

October 10, 2015

widle

To by bylo "A fish swims", případně "The fish swims".

October 10, 2015

Luk318892

Takze to "s" nakonci slovesa (swim) vždy patrí k 3.osobě čísla jednotného? (He, she, it)

August 30, 2017

JanLyko
Mod

Přesně tak, tohle je oproti češtině mnohem jednodušší. Celé je to na http://www.helpforenglish.cz/article/2008011901-pritomny-prosty-cas-1

August 30, 2017

Karolinka323003

Proč tam nemůže být "The"? The fish swim? Skoro vždycky u každé věty či slova dávají "The .."

August 13, 2017

TomRous1

U množného čísla the nejde

November 10, 2017

widle

Určitý člen "the" může být i u množného čísla. Jen neurčitý člen (a, an) může být jen u jednotného.

November 10, 2017

andrea22552

Podle mě to má byt takhle: Fishs swims

November 28, 2017

JanLyko
Mod

Fish je ryba nebo ryby.
Fishes jsou druhy ryb.
Fishs není nic.

November 29, 2017

JarekNator

Myslím že fishes je ryby....

October 29, 2015

Nemesis_NaR

"Fishes" teoreticky existuje ve významu "různé druhy ryb". Jinak je "fish" jednou z mála výjimek, kde se množné číslo právě netvoří přidáním "(e)s", ale opravdu se říká "two fish" atd

October 29, 2015

jgstcd

Nevim zda to nekomu pomuze si to pamatovat, ale one fish, two fish, red fish, blue fish.

October 29, 2015
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.