1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Де вихід?"

"Де вихід?"

Переклад:Where is the exit?

October 11, 2015

9 коментарів


892O

Оскільки в питанні немає слова "цей", то чи не можна тут вжити "an exit"?


Nordry

Це той випадок вживання означеного артикля, коли і ми, і співрозмовник знаємо, про який саме предмет/об'єкт йдеться. Адже ми запитуємо не про будь-який вихід взагалі, а про вихід саме з тієї кімнати/будівлі, про яку йдеться чи у якій ми знаходимось.


Ingvar65101

Якраз навпаки, запитується про вихід взагалі, а не в певному напрямку і через певні двері, тобто виходів може бути безліч і без різниці як та куди саме виходити.


Nordry

Ні, вважається, що у такому випадку йдеться про той конкретний вихід, на який вам вкажуть, навіть якщо їх декілька (з даного приміщення, з даної споруди тощо), можете вважати це сталим виразом у даному випадку. Якщо ви захочете підкреслити, що запитуєте саме про будь-який із виходів звідкись, тоді це варто підкреслювати не неозначеним артиклем, а займенником "any". З неозначеним артиклем слово "exit" вживається тоді, коли йдеться про "вихід" як абстракте, а не фізичне поняття (наприклад, "вихід з кризи", "вихід з даної ситуації" тощо).


Viacheslav926246

Добридень. А чи зміниться ця фраза якщо йдеться про вихід з неприємної ситуації, або скрутного становища? Дякую.


Nordry

І Вам доброго дня. Так, у бізнес-сфері, у сфері фінансів та інших ситуаціях, коли йдеться не про "фізичний" вихід, а саме про більш абстрактне поняття "виходу" допускається вживання даного іменника з неозначеним артиклем. Можна сказати, що у вищезазначених галузях є свого роду усталені вирази: "an exit strategy/route", "be looking for an exit", "an exit from sth", "an exit charge/penalty/fee".


Viacheslav926246

Особисті стосунки ... Будь що, нехай Вам завжди буде цікаво шукати вихід і частіше знаходити. :)


Nordry

Дякую! Навзаєм! :)


Sviatoslav.ua

Мене теж цікавить цей момент...

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати