"The turtle eats rice."

Переклад:Ця черепаха їсть рис.

3 роки тому

15 коментарів


Nadya331148

Ось у мене також нема,хоча й стоіть украінська розкладка,і через це вибиває помилку!

2 роки тому

Romashka329912

Скачайте клавіатуру Go keyboard Там є всі букви

2 роки тому

gugorko

Ше небачив черепаху яка їла б рис)

3 місяці тому

volodya296174

Скажіть будь ласка чому слово eat пишеться з закінченням s

11 місяців тому

Ann729385
Ann729385

Черепаха - вона, а з he she it в теперішньому простому часі до дієслова додається закінчення s, або es

4 тижні тому

CzoJ8

Мова йдеться про черепаху. В словнику транскрипція turtle ось така — [to:tl] ! Чому ж дикторша говорить "тьорел" ?!

6 місяців тому

CzoJ8

Якщо ця "черепаха" є людина, то рис їсть точно... Наприклад, вивчення англійської мови особисто в мене проходить черепашим темпом, ну просто подібна до черепахи...

"

3 місяці тому

YuriyKorol1

У мене не має в клавіатурі букви "йі"

3 роки тому

cp0d

Просто зажми і тримай букву"і" тоді появиться ї.

2 роки тому

Naadiia13

ДЯКУЮ!!!!!!

2 роки тому

ZGNH1

Нажми и подержи букву "і"

2 роки тому

RadicalAutist

Поясніть, будь ласка, вживання артикля "the", навіщо він, чому не "а", і чому слово "пташка" не можна перекласти як "a bird"?

2 роки тому

dzvinka.hai

Артикль "the" вживається коли ми другий раз згадуємо чи говоримо про щось, ще перед власними назвами, а артикль "a", тоді коли перший раз.

1 рік тому

Tatyana_Ziborova

Немає необхідноі букви

2 роки тому

sasha313794

Качайте укр.клавиатуру"Go keyboard"

2 роки тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.