1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The turtle eats rice."

"The turtle eats rice."

Переклад:Ця черепаха їсть рис.

October 11, 2015

19 коментарів


Nadya331148

Ось у мене також нема,хоча й стоіть украінська розкладка,і через це вибиває помилку!


Romashka329912

Скачайте клавіатуру Go keyboard Там є всі букви


gugorko

Ше небачив черепаху яка їла б рис)


CzoJ8

Мова йдеться про черепаху. В словнику транскрипція turtle ось така — [to:tl] ! Чому ж дикторша говорить "тьорел" ?!


slink602403

є британський акцент а є американський, це як зі словом dog одні говорять "доґ" а інші "даґ"


volodya296174

Скажіть будь ласка чому слово eat пишеться з закінченням s


Ann729385

Черепаха - вона, а з he she it в теперішньому простому часі до дієслова додається закінчення s, або es


eIW87

Eats пишеться коли йде він, вона, воно, хто.


CzoJ8

Якщо ця "черепаха" є людина, то рис їсть точно... Наприклад, вивчення англійської мови особисто в мене проходить черепашим темпом, ну просто подібна до черепахи...

"


67Ph1

Це тупе речення


YuriyKorol1

У мене не має в клавіатурі букви "йі"


cp0d

Просто зажми і тримай букву"і" тоді появиться ї.


Naadiia13

ДЯКУЮ!!!!!!


ZGNH1

Нажми и подержи букву "і"


RadicalAutist

Поясніть, будь ласка, вживання артикля "the", навіщо він, чому не "а", і чому слово "пташка" не можна перекласти як "a bird"?


dzvinka.hai

Артикль "the" вживається коли ми другий раз згадуємо чи говоримо про щось, ще перед власними назвами, а артикль "a", тоді коли перший раз.


Tatyana_Ziborova

Немає необхідноі букви


sasha313794

Качайте укр.клавиатуру"Go keyboard"

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.