"Je to džus?"

Překlad:Is it juice?

October 11, 2015

8 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Miro1978

Preco mi to nebere clen. Raz to chce "the" alebo "a" raz nie. Zacinam byt z toho nestatstny. Nic ine mi nerobi problem, pricom oni to moc neriesia podla mna. Ci daju ci nie. :(


kacenka9

juice je tekutina a ty jsou nepocitatelne. nepocitatelna podstatna jmena nemaji clen neurcity tam, kdy by ho pocitatelna mela. A urcity se sem nehodi. Takze pred juicem (vodou, kavou, pivem, piskem, snehem, chlebem, atd) bude nic.


syl1222

It is - Is it .je to velký rozdil když to prohodím ?


Nemesis_NaR

Ano. Slovosled je důležitý v angličtině víc než v češtině a "It is juice" je oznamovací věta, zatímco "Is it juice" je otázka.


huskydoge_cz

dal jsem tam jenom člen A a dalo mi to že špatně a je to správně tak co to je


ladavala

"juice" je nepočitatelné. Neurčitý člen (téměř) nikdy nemůže stát před podstatným jménem v množném čísle (cars) nebo před abstraktním či nepočitatelným podstatným jménem (juice, love, snow, money).

https://www.helpforenglish.cz/article/2006072901-cleny-v-anglictine-articles


Macatice

Viz též již dva roky staré Kačenčino vysvětlení v úvodu této diskuse.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.