"Do they come from a musical family?"

Překlad:Oni pocházejí z hudební rodiny?

October 11, 2015

12 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Tonda623910

pochází je česky špatně?


tatka_
Mod
Plus

Může být “pochází” i “pocházejí”.


Danu-anu

Tvar slovesa ve 3. osobě čísla množného jednoduše zjistíte, když si řekněte to určité sloveso v rozkazovacím způsobu 2. os. čísla jednotného a přidejte koncovku í - ty pocházej, tedy oni pocházejí. Ty choď, tedy oni chodí. Ty piš, oni píší.....


TomasKocan

Jsou z hudební rodiny?


tatka_
Mod
Plus

Vas navrh ma vlastni preklad “Are they from a musical family?”


Krmelka001

šlo by Oni pocházejí z muzikantské rodiny?


tatka_
Mod
Plus

Ano, varianta "Oni pocházejí z muzikantské rodiny?" by měla být uznána. Pokud vám ji systém neuznal, použijte příště prosím ve cvičení tlačítko Ohlásit.


izi55276

Nenapsal jsem otazník a je to hrubá chyba?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.