1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "She eats while I drink."

"She eats while I drink."

Μετάφραση:Αυτή τρώει ενώ εγώ πίνω.

October 12, 2015

12 σχόλια


MDsA2

Το while σημαινει "οταν" ή "όσο";


ssurprize

Το while χρησιμοποιείται για διάρκεια, δηλαδή σημαίνει "ενώ", "όσο", "κατά τη διάρκεια", κτλ


trebol33

Κατά τη γνώμη μου, σωστό επίσης είναι και το "ενόσω"


Achilleap

Έβαλα το καθόσον που είναι επίσης δόκιμο και το έβγαλε λάθος. Είναι λογικό, οι μεταφράσεις προς τις δύο κατευθύνσεις είναι πάρα πολλές. θα μπορούσατε να προσθέτετε σταδιακά.


Achilleap

Επίσης θα μπορούσε από κάτω να βγάζει άλλες πιθανές μεταφράσεις, και να υπάρχει δυνατότητα να προταθούν και άλλες μεταφράσεις, θεωρώ ότι όσο πιο ολοκληρωμένες είναι οι προτάσεις τόσο πιο ευέλικτη θα είναι η μετάφραση, κάτι τέτοιο σίγουρα θα βοηθούσε.


esri1980

Το while μεταφράζεται κατά τη διάρκεια. Δεν μου το πήρε ως σωστό


vicki028

Ειναι...γιατι ενω κι οχι καθως;;;;;;;


vicky205955

Την ίδια απορία έχω κι εγώ αλλά δεν είδα απάντηση..


vicki028

Γιατι ενω κι οχι καθως;


3ZXp5

νομίζω ότι το while σημαίνει κατα την διάρκεια....λάθος?


MNULj

Δεν ακούεται ο ήχος καθόλου καλά!!!!


jaye16

Μου φαίνεται σωστό. Αλλά πρέπει να κάνετε μια ΑΝΑΦΟΡΑ.

Το φόρουμ αυτό χρησιμοποιείται μόνο για τη συζήτηση γλωσσικών θεμάτων. Για τα τεχνικά ή άλλα προβλήματα παρακαλείσθε να αναφέρετε εδώ:

Πώς να κάνετε μια ΑΝΑΦΟΡΆ:

1.Πηγαίνετε στο κάτω μέρος της σελίδας με την άσκηση:

2.Κάντε κλικ σε αυτό που θέλετε να αναφέρετε

-Η απάντησή μου πρέπει να γίνει δεκτή.
-Ο ήχος δεν ακούγεται σωστά.
-Η πρόταση στα Αγγλικά είναι αφύσικη ή έχει λάθη.
-Ο ήχος λείπει.
-Κάτι άλλο δεν πήγε καλά.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.