1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He will have returned to his…

"He will have returned to his country."

Překlad:On se vrátí do své země.

October 12, 2015

23 komentářů


Vladao

Doporučil jsem rozšířit o : his country = jeho vlast

October 23, 2015

vencatom

Též jsem doporučil akceptovat Vrátí se do své vlasti. Dle mého názoru je tento výraz správný.

January 5, 2016

jgstcd

Tezko rici. Na "vlast" teoreticky jsou presnejsi anglicke preklady, napr "homeland". Problem s nimi je ale ze cloveka ktery je pouziva bych povazoval za magora. Pokud takovy odstin nema ceska "vlast" bych byl pro pridani. Pokud ma bych to videl jako priklad znameho "golden rule" a odmitnul. To je ale otazka pro rodileho mluvciho.

October 23, 2015

PetraNia

Překvapilo mě, že bylo špatně označeno "Navrátí se do své země", může mi někdo přidat vysvětlení? Děkuji.

February 18, 2016

Nemesis_NaR

Samosebou. Tento překlad dosud nikoho nenapadl. Proto je u každé věty možnost použít tlačítko "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296

February 18, 2016

widle

Tak už to tam máte.

February 18, 2016

PetraNia

Děkuji za přidání. Nebyla jsem si 100% jistá.

February 18, 2016

MadlenkaSt

Může být: On se přesune do své země? Neuznalo mi to

July 25, 2017

widle

Ne. Slovo "to return" znamená vrátit se.

July 25, 2017

Milka46313

Dobrý deň, neuznalo mi v odpovedi slovo krajiny. On se vráti do sve krajiny namiesto vlasti. Je to OK?

August 16, 2017

widle

Není. To lze ve slovenštině, ale v češtině "krajina" tenhle význam nemá.

August 16, 2017

JohankaE

Nejde: on se ,,bude vracet" do své země?

September 29, 2017

widle

Ne, tou dobou už bude zpátky.

September 29, 2017

JohankaE

Děkuji, mockrát. Jako odměnu vám posílám 1 lingot.

September 30, 2017

Dazepa

"Bude vrácen do své země." je úplně špatně?

February 5, 2018

widle

Je to špatně, protože ve vaší verzi to zařídí někdo jiný, kdežto v zadání se vrátí sám od sebe.

February 5, 2018

Dazepa

Děkuji. Tenhle čas ještě moc nechápu a snažím se tam za každou cenu narvat "bude", když tam vidím "will"... :(

February 5, 2018

Marian348349

Můžu Vás požádat o zpětný překlad do aj abych měl srovnání? Neumím si překlad představit jinak, pokud řekneme v čj "on bude vrácen"... Děkuji

June 5, 2018

widle

"Bude vrácen" by bylo "he will be returned". Nebo, v předbudoucím čase, "he will have been returned".

June 5, 2018

Marian348349

Proč můžu poslat jenom jeden lingot? To by Duo nemělo na prémie ;-) ?

June 6, 2018

MATESKO3

slova by sa nemali zacinat velkym pismenom, hned to navadza na slovosled

February 12, 2019

Marianhuff

On se vrati do vlasti. Proc chyba ? Dekuji za vysvetleni.

October 3, 2019

Marianhuff

On se vrati do vlasti. Proc chyba ? Dekuji za vysvetleni

October 3, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.