"He will have returned to his country."

Překlad:On se vrátí do své země.

October 12, 2015

30 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Marianhuff

On se vrati do vlasti. Proc chyba ? Dekuji za vysvetleni


Tarbik8

taky mě to nepřijalo i když je vlast to samé jako země


Vladao

Doporučil jsem rozšířit o : his country = jeho vlast


vencatom

Též jsem doporučil akceptovat Vrátí se do své vlasti. Dle mého názoru je tento výraz správný.


jgstcd

Tezko rici. Na "vlast" teoreticky jsou presnejsi anglicke preklady, napr "homeland". Problem s nimi je ale ze cloveka ktery je pouziva bych povazoval za magora. Pokud takovy odstin nema ceska "vlast" bych byl pro pridani. Pokud ma bych to videl jako priklad znameho "golden rule" a odmitnul. To je ale otazka pro rodileho mluvciho.


PetraNia

Překvapilo mě, že bylo špatně označeno "Navrátí se do své země", může mi někdo přidat vysvětlení? Děkuji.


Nemesis_NaR

Samosebou. Tento překlad dosud nikoho nenapadl. Proto je u každé věty možnost použít tlačítko "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296


widle

Tak už to tam máte.


PetraNia

Děkuji za přidání. Nebyla jsem si 100% jistá.


MLStranska

Může být: On se přesune do své země? Neuznalo mi to


widle

Ne. Slovo "to return" znamená vrátit se.


Milka46313

Dobrý deň, neuznalo mi v odpovedi slovo krajiny. On se vráti do sve krajiny namiesto vlasti. Je to OK?


widle

Není. To lze ve slovenštině, ale v češtině "krajina" tenhle význam nemá.


JohankaE

Nejde: on se ,,bude vracet" do své země?


widle

Ne, tou dobou už bude zpátky.


JohankaE

Děkuji, mockrát. Jako odměnu vám posílám 1 lingot.


Dazepa

"Bude vrácen do své země." je úplně špatně?


widle

Je to špatně, protože ve vaší verzi to zařídí někdo jiný, kdežto v zadání se vrátí sám od sebe.


Dazepa

Děkuji. Tenhle čas ještě moc nechápu a snažím se tam za každou cenu narvat "bude", když tam vidím "will"... :(


Marian348349

Můžu Vás požádat o zpětný překlad do aj abych měl srovnání? Neumím si překlad představit jinak, pokud řekneme v čj "on bude vrácen"... Děkuji


widle

"Bude vrácen" by bylo "he will be returned". Nebo, v předbudoucím čase, "he will have been returned".


Marian348349

Proč můžu poslat jenom jeden lingot? To by Duo nemělo na prémie ;-) ?


MATESKO3

slova by sa nemali zacinat velkym pismenom, hned to navadza na slovosled


Marianhuff

On se vrati do vlasti. Proc chyba ? Dekuji za vysvetleni.


LaoRFv

Moje věta je shodná s vaší. Žádám o označení rozdílu, který jsem nenašel. Není to poprvé.


ZdekaSchoo

přidejte screenshot


Eduard739369

Proč předbudoucí čas, když to není časově omezené? Nebyl by tu namístě spíš čas budoucí?


mDahm1

Při poslechu jasne slysim "you will have returned...." po prekladu to ale zadává jako správnou odpoveď "on se vrátí"


Hnadia1

Proc spravne napsana odpoved neni prijata???


ZdekaSchoo

jestli to není přijato, je to špatně

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.