Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"He will have returned to his country."

Překlad:On se vrátí do své země.

před 2 roky

20 komentářů


Vladao
Vladao

Doporučil jsem rozšířit o : his country = jeho vlast

před 2 roky

vencatom
vencatom

Též jsem doporučil akceptovat Vrátí se do své vlasti. Dle mého názoru je tento výraz správný.

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

Tezko rici. Na "vlast" teoreticky jsou presnejsi anglicke preklady, napr "homeland". Problem s nimi je ale ze cloveka ktery je pouziva bych povazoval za magora. Pokud takovy odstin nema ceska "vlast" bych byl pro pridani. Pokud ma bych to videl jako priklad znameho "golden rule" a odmitnul. To je ale otazka pro rodileho mluvciho.

před 2 roky

PetraNia
PetraNia

Překvapilo mě, že bylo špatně označeno "Navrátí se do své země", může mi někdo přidat vysvětlení? Děkuji.

před 2 roky

Nemesis_NaR

Samosebou. Tento překlad dosud nikoho nenapadl. Proto je u každé věty možnost použít tlačítko "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296

před 2 roky

widle
widle

Tak už to tam máte.

před 2 roky

PetraNia
PetraNia

Děkuji za přidání. Nebyla jsem si 100% jistá.

před 2 roky

MadlenkaSt

Může být: On se přesune do své země? Neuznalo mi to

před 1 rokem

widle
widle

Ne. Slovo "to return" znamená vrátit se.

před 1 rokem

Milka46313

Dobrý deň, neuznalo mi v odpovedi slovo krajiny. On se vráti do sve krajiny namiesto vlasti. Je to OK?

před 1 rokem

widle
widle

Není. To lze ve slovenštině, ale v češtině "krajina" tenhle význam nemá.

před 1 rokem

Johanla

Nejde: on se ,,bude vracet" do své země?

před 11 měsíci

widle
widle

Ne, tou dobou už bude zpátky.

před 11 měsíci

Johanla

Děkuji, mockrát. Jako odměnu vám posílám 1 lingot.

před 11 měsíci

Dazepa
Dazepa

"Bude vrácen do své země." je úplně špatně?

před 7 měsíci

widle
widle

Je to špatně, protože ve vaší verzi to zařídí někdo jiný, kdežto v zadání se vrátí sám od sebe.

před 7 měsíci

Dazepa
Dazepa

Děkuji. Tenhle čas ještě moc nechápu a snažím se tam za každou cenu narvat "bude", když tam vidím "will"... :(

před 7 měsíci

Marian348349

Můžu Vás požádat o zpětný překlad do aj abych měl srovnání? Neumím si překlad představit jinak, pokud řekneme v čj "on bude vrácen"... Děkuji

před 3 měsíci

widle
widle

"Bude vrácen" by bylo "he will be returned". Nebo, v předbudoucím čase, "he will have been returned".

před 3 měsíci

Marian348349

Proč můžu poslat jenom jeden lingot? To by Duo nemělo na prémie ;-) ?

před 3 měsíci