"He was talking with you."

Çeviri:O seninle konuşuyordu.

3 yıl önce

10 Yorum


UtkuCemKarabulut

'He was talking to you.' daha doğru bir kullanım.

2 yıl önce

MusalZafer

to olursa o sana konuşuyordu gibi bir cümle oluyor with -le eki getiriyor.

1 yıl önce

NBurcu1
NBurcu1

He was talking "with you" mu yoksa "to you" mu? "Talking to you" daha dogru geliyor, ne dersiniz?

1 yıl önce

Mehmet.Alsancak

"İng"eki sadece "yor"eki olarak mı anlam veriyor yani zamani etkilemiyor diye anlamamız lazım dimi?

3 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Evet.

"He will be talking with you / He is talking with you / He was talking with you / He had been talking with you" gibi, "is" fiili zaman işaretlemek için değişir; "-ing", "yor" eki anlamını gösterir.

3 yıl önce

Eyup198063

Bilen birisi yardimci olabilir mi? Sonu th ile biten kelimeleri seslendirmeci f olarak okuyor, with, south, mouth, youth gibi, bu dogru bi telaffuz mu

1 yıl önce

sieg37ebs7

+ing nin were ile kullanımını anlamadım 1... Önceden başlayıp devam ediyor ... mu 2... Konuştuklarını gördukten sonra zaman geçmiş (Hala devam edip etmediğini bilmiyouz) mu ...

1 yıl önce

Hayl-et

Başka bir cümlede "talking to" şeklindeydi. "with" kullananları kabul etmemişti. Yorumlarda "to" doğru denmişti. Eee o zanan kabul etmezken şimdi kendi kullanıyor.

6 ay önce

mehmet786441

Konusulani anlamiyor dingil

1 yıl önce

zgrAtakan

bu şekilde konuşman doğru değil .mehmet 786441

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.