1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "What is your profession?"

"What is your profession?"

Μετάφραση:Ποιο είναι το επάγγελμά σου;

October 12, 2015

5 σχόλια


Vas1lisTz

Δεν θα ήταν πιο σωστό το job εδώ; Επίσης στα ελληνικά θα μπορούσαμε να πούμε τι δουλεια κανεις;


jeanprendiville

A job is not the same as a profession. A profession requires a qualification eg a doctor, an engineer, etc. A job is is any kind of work. " he has a job delivering letters". In English too you can say "What is your job" because you don't know what kind of work the person does. I hope that helps :-)


BoccaCina

ο jeanprendiville το έθεσαι σωστά


CuB910

Γιατί δεν δέχεστε τον τονο στη λεξη ποιο;


D_..
Mod
Plus

Η λέξη ποιος δεν παίρνει τόνο, είναι μονοσύλλαβη και δεν παίζει ρόλο το ότι είναι ερωτηματική αντωνυμία. Οι μόνες μονοσύλλαβες λέξεις που τονίζονται είναι τα πώς, πού, ή και οι ασθενείς τύποι των αντωνυμιών αν χρειάζεται (π.χ. Ο γείτονάς μου είπε 'Καλημέρα!' [κτητική αντωνυμία, δεν τονίζεται] - Ο γείτονας μού είπε 'Καλημέρα' [αντικείμενο, τονίζεται στον γραπτό λόγο προς αποφυγή σύγχισής του με κτητική αντωνυμία]).

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.