1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "He comes by bus."

"He comes by bus."

Переклад:Він приїжджає на автобусі.

October 13, 2015

16 коментарів


anatoliyK0

він приїхав автобусом- чому не признає?


Fb8U1

He comes... Зверніть увагу на закінчення s. До дієслів закінчення s додається Лише у Третій особі Однини чаcу Present Simple. Отже, теперішній час. Він приїжджає автобусом. До того ж, минулий час - це друга форма дієслова - came.


anatoliyK0

Дякую за пояснення


qdno6

Автобусом, а не на автобусі. Вона, що зверху на ньому сидить?


Exim441

Приїзджає автобусом!


LanaGrey2

Він їздить автобусом - чому невірно?


Fb8U1

Загляньмо у словник. Come - приходити, приїжджати.

Їздити, їхати - go.


O.Yevhen

Чому тут використовують "by"? :(


Oleh784389

To go by bus - проїхати куди-н. на автобусі


Fb8U1

Знаю, що для Вас це давнє питання вже не актуальне. Та воно варте того, щоб дати пояснення для інших, хто ще тільки починає. Тема прийменників доволі складна. Ось посилання на роль прийменників у реченні: http://easy-english.com.ua/prepositions-grammar/ Тут можна почитати про прийменники, що визначають відмінки іменників. У цьому випадку by bus - орудний відмінок (автобусом).

Там же корисно почитати про інші випадки вживання прийменнків, бо прийменники не завжди можна перекладати за словником. Англійські можуть не збігатись із українськими, бо англомовні інакше конструюють речення.


Yulia737543

А чому автобусом не правильно?


Switlana65097

уже правильнл


Viacheslav328183

Він приїзджає автобусом (теж можливий варіант)


Fb8U1

Так, але зверніть увагу на чергування приголосних: приїЖджає. Про це пише трохи нижче Nordry і дає посилання.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.