1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The girl leaves."

"The girl leaves."

Fordítás:A lány elmegy.

October 13, 2015

8 hozzászólás


Mrti99901

A leave egyik jelentese elindul, de ezt nem fogadta el.


hzshalas

Szerintem a lány elhagy is helyes lehet,bár nem fogadja el


tibonova

A lány elhagy.
The girl leaves me.


GyarmatiGyuri

A lány elindul. Ez miért nem jó?


ice4snani

"A lány elindul". Ezt nekem se fogadta el! Miért nem jó?Tudja valaki??


ZsoltMlado

"A lány elindul." az jó, már elfogadja./2017.12.27./


Harga

Így elfogadta: "A lány távozik."


Jzsefgosto

Leaves mit jelent indul vagy elmegy?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.