1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Tvá sestra pila vodu."

"Tvá sestra pila vodu."

Překlad:Your sister drank water.

October 13, 2015

6 komentářů


Vlcek1942

V minulém čase sloves se nepoužívá u "on, ona, ono = he, she, it" na konci slovesa "s"?


Nemesis_NaR

Ano, nepoužívá.


DominikaUl2

Nie pretoze slovesa (pravidelne ) maju v mimulom case koncovku -ed cize sa tam nedava s


Rybizek

Proč nemůže být před water určitý člen?


Nemesis_NaR

Tak ne že by tam úplně nemohl být, ale nehodí se tam. Pak by totiž pila nějakou konkrétní vodu, o které jsme se už bavili a to je tak zvláštní situace, že bychom pro to s největší pravděpodobností potřebovali nějaké zdůrazňující zájmeno i v češtině.

Chceme-li ale říct, že tvoje sestra včera na párty pila pouze vodu a žádný alkohol, tak tam prostě ten člen být nemá.


Bigboy681

Jak by bylo Tvá sestra VYPILA vodu.?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.