"Is that a map of the Moon?"

Překlad:Je to mapa Měsíce?

October 13, 2015

8 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Terinx

Proč mi to neuznalo "Je tohle mapa měsíce?"


Nemesis_NaR

Protože to by anglicky bylo "Is this a map of the Moon?"


scipio157

Takže this = tohle a that = to?


Larien27

This = jedna věc u vás (tady) That = jedna věc daleko od vás (tam) V množném čísle these, those.


zsery1

Proč při otázce na konkrétní mapu používáme člen a?


ZdekaSchoo

Protože to není otázka na konkrétní mapu, je to otázka na nějakou mapu


sarka494415

Je to mapa toho Měsíce. Proč mi to neuznali?


ZdekaSchoo

toho je špatně, to se neříká

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.