1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Mám se dobře, díky."

"Mám se dobře, díky."

Překlad:I am fine, thanks.

October 13, 2015

12 komentářů


PeFi7

Napsal jsem ,,thank you" ale podle Duolinga tam mělo být ,,thanks". Myslím, že mají pravdu, ale nejsem si tím jistý.


Nemesis_NaR

Mají pravdu, protože "thank you" je formálnější než "thanks", stejně jako v češtině je "děkuji (vám/ti)" formálnější než "díky"


Kojka3

Ano mají pravdu


RichardPW79

fine = skvěle. Myslel jsem, že lze také použít slovo "well" ve význam "dobře".


Roman37020

I am fine, thank you.


Chatulov

Proc neni uznáno well?


kacenka9

Je. Well je uznavano a vzdy bylo..


Aneta130908

Zkus nahlásit chybu


JohnyS9

I'm fine nefunguje, proč?


Vladko127128

Proc koncovka thankssssss, kdyz to neni on ale ja.


kacenka9

Stejne jako v cestine tady THANKS neni sloveso, ale podstatne jmeno "TY DIKY". Asi jako "vzdavam vam sve diky".


Iveta241052

Nie je jedno ci podakujem formalne alebo nie ? Mali by byt uznane oba varianty..My nemozeme vediet , ako to Vy myslite. Mate vela takych pripadov , mohli by ste sa nad tym zamysliet.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.