Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"He is definitely not an artist."

Переклад:Він точно не художник.

2 роки тому

18 коментарів


TANASIY

Наскільки я знаю definitely і звучить стверджуючи про щось і значить щось 100%. А у варіантах відповіді присутнє слово напевно. Як на мене протиріччя. Але можливо є нюанси?

2 роки тому

allmillene
allmillene

Напевно значить - точно, безперечно, з упевненістю. http://sum.in.ua/s/napevno

2 роки тому

TANASIY

Тоді мабуть тільки для моїх вух це слово означає і ствердження і невизначеність.

2 роки тому

allmillene
allmillene

:) мабуть плутаєте нАпевно з нЕпевний

2 роки тому

Dasintro
Dasintro

Ну, в наведеному allmillene посиланні так і сказано, що може означати і ствердження (1, 2 - коли в прикладах виступає, як обставина), і невизначеності (3 - коли вживається, як вставне слово).

2 роки тому

Saxax

Для моїх також.

2 роки тому

Yablunka

так і є, в українській мові це омонім. Він точно художник, я це знає напевно! Я закінчувала художню школу і що він художник я маю знати, напевно...

7 місяців тому

kravik

"Безумовно" - вірно, "безперечно" - помилка .. Хіба це не синоніми?!

2 роки тому

TamilaTarasenko

"Він, певно, не художник" вважається неправильним варіантом. Будь ласка, поясніть, чому?

1 рік тому

Anna_Martiusheva

Ще один варіант: "Він ПЕВНО не митець".

2 роки тому

Vasyl_Babych
Vasyl_Babych

Він безумовно не є артистом? Чому не приймає?

2 роки тому

NN1982
NN1982

Дивіться вище тому що не артист, а художник

2 роки тому

Vasyl_Babych
Vasyl_Babych

А як тоді артист буде?

2 роки тому

Nordry
Nordry

Якщо Ви під "артистом" маєте на увазі "співак", то "singer", якщо "актор" - то "actor". В англійській мові такі поняття більш конкретизуються порівняно з російською чи українською.

2 роки тому

Vasyl_Babych
Vasyl_Babych

У тому ВИШі, де я навчався, ми вивчали англійську за підручником "English for art students"

2 роки тому

Nordry
Nordry

Це жодним чином не заперечує вищесказаного. Я так розумію, що даному випадку під "art" розуміється "образотворче мистецтво", яке включає в себе мистецтво малюнку, мистецтво скульптури, архітектуру, дизайн та ін.

2 роки тому

kyks771

ще синонімом до "точно" є "остаточно " за українським тлумачним словником " він остаточно не артист " буде теж правильною відповіддю

1 рік тому

yp1ripe

definitely == "за визначенням"

3 місяці тому