1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "He is definitely not an arti…

"He is definitely not an artist."

Переклад:Він точно не художник.

October 13, 2015

18 коментарів


TANASIY

Наскільки я знаю definitely і звучить стверджуючи про щось і значить щось 100%. А у варіантах відповіді присутнє слово напевно. Як на мене протиріччя. Але можливо є нюанси?


allmillene

Напевно значить - точно, безперечно, з упевненістю. http://sum.in.ua/s/napevno


TANASIY

Тоді мабуть тільки для моїх вух це слово означає і ствердження і невизначеність.


allmillene

:) мабуть плутаєте нАпевно з нЕпевний


Dasintro

Ну, в наведеному allmillene посиланні так і сказано, що може означати і ствердження (1, 2 - коли в прикладах виступає, як обставина), і невизначеності (3 - коли вживається, як вставне слово).


Saxax

Для моїх також.


Yablunka

так і є, в українській мові це омонім. Він точно художник, я це знає напевно! Я закінчувала художню школу і що він художник я маю знати, напевно...


kravik

"Безумовно" - вірно, "безперечно" - помилка .. Хіба це не синоніми?!


TamilaTarasenko

"Він, певно, не художник" вважається неправильним варіантом. Будь ласка, поясніть, чому?


Anna_Martiusheva

Ще один варіант: "Він ПЕВНО не митець".


Vasyl_Babych

Він безумовно не є артистом? Чому не приймає?


NN1982

Дивіться вище тому що не артист, а художник


Vasyl_Babych

А як тоді артист буде?


Nordry

Якщо Ви під "артистом" маєте на увазі "співак", то "singer", якщо "актор" - то "actor". В англійській мові такі поняття більш конкретизуються порівняно з російською чи українською.


Vasyl_Babych

У тому ВИШі, де я навчався, ми вивчали англійську за підручником "English for art students"


Nordry

Це жодним чином не заперечує вищесказаного. Я так розумію, що даному випадку під "art" розуміється "образотворче мистецтво", яке включає в себе мистецтво малюнку, мистецтво скульптури, архітектуру, дизайн та ін.


kyks771

ще синонімом до "точно" є "остаточно " за українським тлумачним словником " він остаточно не артист " буде теж правильною відповіддю


yp1ripe

definitely == "за визначенням"

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.