"Sorry, where is the bathroom?"

Fordítás:Elnézést, merre van a fürdőszoba?

October 13, 2015

6 hozzászólás


KriszBu

Nálam ez "sajnálom"-ot jelent, ezt is használják? "Excuse me..."-vel tanultam eddig.

November 21, 2016

KllGerg

Bocsitnem fogadja el...

October 13, 2015

fectroll

Azért nem fogadja el, amiért azt sem, hogy "bocsesz".....

Ám látom, hogy a magyar nyelvtannal sem vagy kibékülve teljesen, igaz?

October 29, 2015

KllGerg

azért mert kimaradt egy karakter gépelés közben??

October 30, 2015

fectroll

Természetesen már nincs baj a magyarral, angolhoz meg jó tanulást.

November 2, 2015

aptg.gabi

Már elfogadja. 2018. 05. 18.

May 18, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.