"Jsou otázky bez jakékoliv odpovědi."

Překlad:There are questions without any answer.

October 13, 2015

4 komentáře
Tato diskuse je zamčená.


Pavel797898

Proc kdyz je v ceske otazce jednotne cislo odpovedi, tak v prekladu je spravne i answers?


nueby

Protože to množné číslo zní líp. Vyžadovat ho v zaškrtávacích cvičeních ale už nebudeme. Dík!


Ivana941220

Proč je tam there?


tatka_
Mod
Plus

"there are" je existenční vazba a znamená že něco je, něco existuje. Tady to znamená "jsou".
https://www.helpforenglish.cz/article/2008050102-vazba-there-is-are

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.