1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Oni v březnu běhají."

"Oni v březnu běhají."

Překlad:They run in March.

October 13, 2015

6 komentářů


jvpraha

Šlo by "In March they run"?


Petr850674

Nevim, kdy mám dát před název měsíce člen a kdy ne. Mám v tom pěkný zmatek.


jakubcom

Co je zle na preklade: They are running in March?


kacenka9

They are running je prubehovy cas. Tedy zrovna v tuto chvili bezi. Tezko mohou v tuto chvili bezet budeme k tomu dodavat, ze behaji v breznu. Zde je krasne videt, jak slovesne vidy v cestine dokazi nahradit absenci ruznych casu, ktere naopak ma anglictina, ktera zase nevladne slovesnymi vidy. Nekdo bezi a nekdo beha jsou proste dve rozdilne veci.


Lukinececek

Jaký je rozdíl mezi jogging a running

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.