1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ці коні п'ють воду."

"Ці коні п'ють воду."

Переклад:The horses drink water.

October 14, 2015

16 коментарів


Natalya307586

Ці перекладається, як This а не The, коректно ставте питання


Olly_1052

This використовується в однині. Тут horses - множина, тому має бути the/these


Nastya300829

В таких випадках потрібно використовувати this або the, чи не має різниці яке з цих слів використати? Чи їснують якісь правила які розповідають в яких випадках the а в яких this.


75tsPK

Треба використовувати these


R6NA7

Ні потрібно використовувати the


ST1z6

Так Thisперекладається ЦЕ


Oleksii121221

This для однини, а для множини These. В кожному реченні з множиною однотипна помилка


MykolaHrinkiv

Чому these не підходить?


Geniusvlad

Тут та в інших завданнях слово "це" використовується, що б ви зрозуміли де ставити "the", яке означає конкретний предмет, про який йде мова. Конкретне яблуко, контретна собака і т.д.


ValeriyLedar

Чому в данному прикладі не можно вжити "Drinks"?


xRd78

Тому що s ми додаємо до дієслів лише стосовно осіб: he(він)she(вона),it(воно) а до I(я), you(ти/ви), they(вони)


YanaSeniov

These також підходить


gb3s11

Так хтота сккаажжііттьь щщоо ццеее


X1Ku4

Чому в даному завданні "The horses...", а в попередньому - "These elephants..."??? І тут і там множина.


gb3s11

Перепутали

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.