1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ви розробляєте дизайн цієї с…

"Ви розробляєте дизайн цієї сорочки."

Переклад:You design the shirt.

October 14, 2015

17 коментарів


NIK571670

Поясніть, будь ласка, в яких ситуаціях потрібно використовувати this, a в яких the. Дякую


Kaminari_Okami

Свого часу нас викладачі вчили, що "this" можна використовувати, коли об'єкт знаходиться у межах видимості і (образно кажучи) Ви можете вказати на нього рукою (не обов'язково в буквальному сенсі). До речі, з тих самих міркувань "this" зазвичай не вживається у минулому часі, адже це теж є ознакою віддаленoсті від Вас. У інших випадках зазвичай вживається "the", щоб позначити, що у розмові йдеться про цілком визначений об'єкт, який відомий і Вам і Вашому співрозмовнику.


IhorGorobe

this коли це, а the коли зрозуміло з контексту


Oleksandra211638

This,коли йдеться про щось конкретне і видиме,на що вказують, а the як займенник це,


PIGF869233

Поясніть чому розробляю дизайн цієї сорочки перекладає shirts в підказці


Supervideo10

Тому що якщо вирвати слово з контексту воно в множині, а переклад слів зазвичай поодинокий


murphypjace

Why is it not "you design the shirts"?. цієї сорочки is plural, right????


flameofgrace

This form of сорочки is singular. I've updated the hints to make this more clear. Here is how my friend Deniko explained it to me -- "сорочки" is singular in that sentence. It's the singular genitive. It does look like plural nominative though, but since we need to use the genitive here it's very clear it's singular. The hints will show you both shirt and shirts because, just by the looks of it, the word can be in other sentences "shirts", but not in this one. Ви розробляєте дизайн цих сорочок would be the plural here."


murphypjace

Yes - makes sense. Thanks for the explanation!!


Marta2775

Як перекладаєтьс слово develop?


VladL6

Розробляти. Developer розробник


Kevin730804

Так,це класно


DwDm6

Не знаю як це пояснити але в мене два рази підряд випала одне і те ж саме вправа, коли я зробила її вперше мені відповіло, що я все зробила правильно, і другий раз також. Навіщо мені два рази перекладати одне і те ж саме? Чи можливо це я щось не зрозуміла?


Valentina140358

Чому відповіть "цієї сорочки" не приймається зі словом this, a пише the? Якщо у підказці є слово this? Це нас навмисне збивають з правильної відповіді?


flameofgrace

будь ласка, запропонуйте свою відповідь. Duo завжди прагне покращити відповіді.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.