1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "You will have called your bo…

"You will have called your boyfriend."

Переклад:Ти подзвониш своєму хлопцю.

October 14, 2015

12 коментарів


meloman76

"ви зателефонуєте своєму хлопцеві" why not?


Demrandir

Я приєднуюся до питання, - чому не можна "ви зателефонуєте своєму хлопцеві"


Luda1966

Можна так перекласти. Але проблема в тому, що просто не всі варіанти додані в цю програму. Для нас головне - знання отримати. Тому нам просто треба пристосовуватись до існуючих варіантів... і не засмучуватись через ці невеликі непорозуміння :). Усім бажаю успіхів!!!


Oleksandr_Sp

Чим більше вірних варіантів, тим більше розуміння мови та її конструктіва. У російсько-англійському сегменті, це фактор набагато краще реалізован. Треба працювати, панове


Mr.Xee

Ви зателефонуєте вашому хлопцю


Vital153055

я вибачаюсь, will have called - що це за час і правило? Чому не will call?


awpw18

За допомогою will have + дієслово в третій формі (якщо це неправильне дієслово) або додаванням закінчення ed утворюється майбутній доконаний час - Future Perfect. Далі думаю, що Вам допоможе Google чи Youtube.


Irene206120

Ви подзвоните своєму хлопцю why not?


Drliadyk

... ХЛОПЦЕВІ


Sohatsky

ЗАТЕЛЕФОНУЄШ


yuriigerard

Ви подзвоните своєму хлопцю - в чому помилка?


U1kp3

"Ви зателефонуєте вашому хлопцю" в чому проблема?????????

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.