1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "She eats neither tomato nor …

"She eats neither tomato nor fish."

Traducere:Ea nu mănâncă nici roșii nici pește.

October 14, 2015

6 comentarii


valea.jalba

De ce se traduce in romana "rosii" -la plural, daca in propozitia in engleza e scris "tomato" la singular?


RalMDR

Nu pot sa scrii ceva negativ desi stii ca urmeaza tot un negativ. E incorect.


OlegSamoil

voi alegeti deja varianta ori folositi tomate ori rosii, ca asa duceti lumea in eroare


aksfhas

Ori ambele corecte sa fie)


CoraSayuri

De ce se depuncteaza daca nu scri cu majuscula ?


dragusanunicolas

Roşia nu este tomată? tomato în engleză se poate traduce şi tomată şi roşie sau şi tomate şi roşii

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.