Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"She eats neither tomato nor fish."

Traducere:Ea nu mănâncă nici roșii nici pește.

0
acum 2 ani

7 comentarii


valea.jalba

De ce se traduce in romana "rosii" -la plural, daca in propozitia in engleza e scris "tomato" la singular?

1
Răspundeacum 2 ani

OlegSamoil

voi alegeti deja varianta ori folositi tomate ori rosii, ca asa duceti lumea in eroare

0
Răspundeacum 2 ani

aksfhas

Ori ambele corecte sa fie)

0
Răspundeacum 1 an

CoraSayuri

De ce se depuncteaza daca nu scri cu majuscula ?

0
Răspundeacum 2 ani

dragusanunicolas

Roşia nu este tomată? tomato în engleză se poate traduce şi tomată şi roşie sau şi tomate şi roşii

0
Răspundeacum 1 an

RalMDR

Nu pot sa scrii ceva negativ desi stii ca urmeaza tot un negativ. E incorect.

0
Răspundeacum 1 an

RaduBradeanu

de unde roșii, unde e pluralul?

0
Răspundecu 8 luni în urmă