"She eats neither tomato nor fish."

Traducere:Ea nu mănâncă nici roșii nici pește.

acum 2 ani

7 comentarii


valea.jalba

De ce se traduce in romana "rosii" -la plural, daca in propozitia in engleza e scris "tomato" la singular?

acum 2 ani

OlegSamoil

voi alegeti deja varianta ori folositi tomate ori rosii, ca asa duceti lumea in eroare

acum 2 ani

aksfhas

Ori ambele corecte sa fie)

acum 1 an

CoraSayuri

De ce se depuncteaza daca nu scri cu majuscula ?

acum 2 ani

dragusanunicolas

Roşia nu este tomată? tomato în engleză se poate traduce şi tomată şi roşie sau şi tomate şi roşii

acum 2 ani

RalMDR

Nu pot sa scrii ceva negativ desi stii ca urmeaza tot un negativ. E incorect.

acum 1 an

RaduBradeanu

de unde roșii, unde e pluralul?

cu 10 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.

Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.