"Another meal"

Μετάφραση:Ακόμα ένα γεύμα

October 14, 2015

9 σχόλια


I.Schmidt1

Θα ήταν καλύτερα να σχηματίσουν μια πρόταση εδώ, π.χ .: σερβιτόρε, χρειαζόμαστε ένα άλλο γεύμα γιατί η φίλη μου μόλις ήρθε

March 11, 2017

nnVZ2

Αλλο γευμα ειναι λαθος;

January 20, 2016

mptmpt

Αυτό θα ήταν 'different meal" ή "other meal".

January 21, 2016

D_..
Mod

    Μα είναι σωστό! :D another

    January 21, 2016

Vas1lisTz

    Δεν μπορούμε να πούμε και one more meal?

    October 14, 2015

mptmpt

    Ναι, είναι μια από τις εναλλακτικές απαντήσεις.

    January 21, 2016

lefterisam

    Έγραψα "Ένα άλλο φαγητό" γιατί το έβγαλε λάθος;

    January 17, 2018

katingko

    Το κι άλλο γεύμα είναι λάθος?

    January 3, 2019

spyros397386

    Τι διαφορά έχει Ακόμα ενα γεύμα απο το, ενα ακόμα γεύμα?

    February 12, 2019
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.