"Another meal"

Μετάφραση:Ακόμα ένα γεύμα

October 14, 2015

9 σχόλια


I.Schmidt1

Θα ήταν καλύτερα να σχηματίσουν μια πρόταση εδώ, π.χ .: σερβιτόρε, χρειαζόμαστε ένα άλλο γεύμα γιατί η φίλη μου μόλις ήρθε


nnVZ2

Αλλο γευμα ειναι λαθος;


mptmpt

Αυτό θα ήταν 'different meal" ή "other meal".


D_..

Μα είναι σωστό! :D another


Vas1lisTz

Δεν μπορούμε να πούμε και one more meal?


mptmpt

Ναι, είναι μια από τις εναλλακτικές απαντήσεις.


lefterisam

Έγραψα "Ένα άλλο φαγητό" γιατί το έβγαλε λάθος;


katingko

Το κι άλλο γεύμα είναι λάθος?


spyros397386

Τι διαφορά έχει Ακόμα ενα γεύμα απο το, ενα ακόμα γεύμα?

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.