Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Another meal"

Μετάφραση:Ακόμα ένα γεύμα

0
πριν από 2 χρόνια

7 σχόλια


I.Schmidt1
I.Schmidt1

Θα ήταν καλύτερα να σχηματίσουν μια πρόταση εδώ, π.χ .: σερβιτόρε, χρειαζόμαστε ένα άλλο γεύμα γιατί η φίλη μου μόλις ήρθε

2
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

nnVZ2

Αλλο γευμα ειναι λαθος;

1
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

mptmpt
mptmpt

Αυτό θα ήταν 'different meal" ή "other meal".

0
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Μα είναι σωστό! :D another

0
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

Vas1lisTz

Δεν μπορούμε να πούμε και one more meal?

0
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

mptmpt
mptmpt

Ναι, είναι μια από τις εναλλακτικές απαντήσεις.

1
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

lefterisam

Έγραψα "Ένα άλλο φαγητό" γιατί το έβγαλε λάθος;

0
Απάντησηπριν από 6 μήνες