Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Yes, it is her."

Μετάφραση:Ναι, είναι αυτή.

πριν από 2 χρόνια

10 σχόλια


agillera

Ερώτηση, γιατί δε σημαίνει Ναι, είναι δικό της. Οταν λέμε it is mine= είναι δικό μου, εδώ σε τη διαφέρει; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

πριν από 1 χρόνο

ChrisHalv

"Ναι, είναι δικό της " είναι το σωστό !

πριν από 1 χρόνο

patrik274667

Ακου he=Aυτος She=Αυτη It=Αυτο

πριν από 2 χρόνια

mrXN4

Yes, it is her. Γιατι μεταφραζετε σαν (Yes she is) or (yes it is she) Ειναι καποιος κανονας;

πριν από 2 χρόνια

Stergi3
Stergi3

Κανονικά είναι σωστό, όπως το λέμε ελληνικά.Αλλά υποκείμενο είναι το it και το her είναι αντικείμενο, άρα θα γίνει her. Χμμ, αν γκουγλαρει κανείς, βρίσκει αμφιβολία σ'αυτή τη χρήση. https://forum.wordreference.com/threads/its-her-she.474221/

πριν από 11 μήνες

Angela509759

Σας ευχαριστώ πολύ όλους

πριν από 9 μήνες

Ioanna678593
Ioanna678593

Κόλλησε ο ήχος. Χρησιμοποίησα τα πλήκτρα που λέει στη βοήθεια(ctrl+space, ctrl+shift+space) αλλά και πάλι δεν είχε καθόλου ήχο

πριν από 6 μήνες

klTO5
πριν από 4 μήνες

antonis899663

Γιατι μεταφραζει ειναι αυτη και ειναι αυτης;;

πριν από 2 χρόνια

MeredithPappa

"Yes, it is she" it=she

πριν από 2 χρόνια