1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "He does not have shoes."

"He does not have shoes."

Μετάφραση:Αυτός δεν έχει παπούτσια.

October 15, 2015

9 σχόλια

Κατά κορυφαία δημοσίευση

antonis899663

Γιατι οχι he has not shoes;

October 15, 2015

poldel27

Γιατί την αλλαγή have/has την παίρνει το do που γίνεται does στο he,she,it

December 9, 2015

lenko4

Γιατί την άρνηση την παίρνει το βοηθητικό ρήμα που εδώ είναι το ρήμα Do.

January 5, 2016

YP25032014

Δεν έχει υποδήματα

October 31, 2016

u1x12

Λάθος μετάφραση. Το he δεν το μεταφράζει. Αυτός δεν εχει παπουτσια.

September 19, 2018

MarsTheSoap

Και το "Αυτός δεν έχει παπούτσια" είναι μια αποδεκτή μετάφραση και λαμβάνεται, φυσικά, ως σωστή.

September 19, 2018

u1x12

Βλέπω ότι τώρα έχει μετάφραση: Αυτός δεν έχει παπούτσια. Χθες η μετάφραση ήταν: Δεν έχει παπούτσια. Οκ διορθώθηκε. Το δεν έχει παπούτσια δεν προσδιορίζει το ποιος. Μιλάμε γενικά. Ενώ στη φράση αναφερόταν καθαρά : He...

September 20, 2018

jaye16
Mod

Δεν είναι θέμα διόρθωσης και οι δύο είναι σωστές.

Στα ελληνικά δεν χρειάζονται προσωπικές αντωνυμίες γιατί το ρήμα μας δείχνει το πρόσωπο. Αλλά είναι απαραίτητα στα αγγλικά.

He does not have shoes.

Αυτός δεν έχει παπούτσια.

ή

Δεν έχει παπούσια.

September 20, 2018

jaye16
Mod

Δεν είναι θέμα διόρθωσης και οι δύο είναι σωστές.

September 20, 2018
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.