Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"He does not have shoes."

Μετάφραση:Δεν έχει παπούτσια.

0
πριν από 2 χρόνια

5 σχόλια


antonis899663

Γιατι οχι he has not shoes;

13
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

poldel27

Γιατί την αλλαγή have/has την παίρνει το do που γίνεται does στο he,she,it

5
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

lenko4

Γιατί την άρνηση την παίρνει το βοηθητικό ρήμα που εδώ είναι το ρήμα Do.

2
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

YP25032014

Δεν έχει υποδήματα

1
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

ilias984613

auti eitan i teleutea mou erotisi

0
Απάντησηπριν από 1 χρόνο