"Hedoesnothaveshoes."

Μετάφραση:Αυτός δεν έχει παπούτσια.

πριν από 3 χρόνια

10 σχόλια


antonis899663

Γιατι οχι he has not shoes;

πριν από 3 χρόνια

poldel27

Γιατί την αλλαγή have/has την παίρνει το do που γίνεται does στο he,she,it

πριν από 2 χρόνια

lenko4

Γιατί την άρνηση την παίρνει το βοηθητικό ρήμα που εδώ είναι το ρήμα Do.

πριν από 2 χρόνια

YP25032014

Δεν έχει υποδήματα

πριν από 2 χρόνια

u1x12

Λάθος μετάφραση. Το he δεν το μεταφράζει. Αυτός δεν εχει παπουτσια.

πριν από 2 μήνες

MarsTheSoap
MarsTheSoap
Mod

Και το "Αυτός δεν έχει παπούτσια" είναι μια αποδεκτή μετάφραση και λαμβάνεται, φυσικά, ως σωστή.

πριν από 2 μήνες

u1x12

Βλέπω ότι τώρα έχει μετάφραση: Αυτός δεν έχει παπούτσια. Χθες η μετάφραση ήταν: Δεν έχει παπούτσια. Οκ διορθώθηκε. Το δεν έχει παπούτσια δεν προσδιορίζει το ποιος. Μιλάμε γενικά. Ενώ στη φράση αναφερόταν καθαρά : He...

πριν από 2 μήνες

jaye16
jaye16
Mod

Δεν είναι θέμα διόρθωσης και οι δύο είναι σωστές.

Στα ελληνικά δεν χρειάζονται προσωπικές αντωνυμίες γιατί το ρήμα μας δείχνει το πρόσωπο. Αλλά είναι απαραίτητα στα αγγλικά.

He does not have shoes.

Αυτός δεν έχει παπούτσια.

ή

Δεν έχει παπούσια.

πριν από 2 μήνες

jaye16
jaye16
Mod

Δεν είναι θέμα διόρθωσης και οι δύο είναι σωστές.

πριν από 2 μήνες

ilias984613

auti eitan i teleutea mou erotisi

πριν από 2 χρόνια
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.