1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "He does not have shoes."

"He does not have shoes."

Μετάφραση:Αυτός δεν έχει παπούτσια.

October 15, 2015

10 σχόλια


antonis899663

Γιατι οχι he has not shoes;


poldel27

Γιατί την αλλαγή have/has την παίρνει το do που γίνεται does στο he,she,it


lenko4

Γιατί την άρνηση την παίρνει το βοηθητικό ρήμα που εδώ είναι το ρήμα Do.


YP25032014

Δεν έχει υποδήματα


u1x12

Λάθος μετάφραση. Το he δεν το μεταφράζει. Αυτός δεν εχει παπουτσια.


MarsTheSoap

Και το "Αυτός δεν έχει παπούτσια" είναι μια αποδεκτή μετάφραση και λαμβάνεται, φυσικά, ως σωστή.


u1x12

Βλέπω ότι τώρα έχει μετάφραση: Αυτός δεν έχει παπούτσια. Χθες η μετάφραση ήταν: Δεν έχει παπούτσια. Οκ διορθώθηκε. Το δεν έχει παπούτσια δεν προσδιορίζει το ποιος. Μιλάμε γενικά. Ενώ στη φράση αναφερόταν καθαρά : He...


jaye16

Δεν είναι θέμα διόρθωσης και οι δύο είναι σωστές.

Στα ελληνικά δεν χρειάζονται προσωπικές αντωνυμίες γιατί το ρήμα μας δείχνει το πρόσωπο. Αλλά είναι απαραίτητα στα αγγλικά.

He does not have shoes.

Αυτός δεν έχει παπούτσια.

ή

Δεν έχει παπούσια.


jaye16

Δεν είναι θέμα διόρθωσης και οι δύο είναι σωστές.


ilias984613

auti eitan i teleutea mou erotisi

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.