1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ця дівчина п'є воду."

"Ця дівчина п'є воду."

Переклад:This girl drinks water.

October 15, 2015

35 коментарів


Sasha663266

Якщо "ця дівчина" = "this girl", то чому весь час "the girl" = "ця дівчина"? Артикль the - не ЦЯ!!! Виправте помилки!


Mila66273

Абсолютно згодна


2djx14

Абсолютно згодна


DEMYAN-16021987

Бо правильно the girl


Valdub.com

Чому у варіанті вибору вказано is drinking, коли у правильній відповіді drinks, що на мою думку і є правильно, але серед варіантів цього варіанту не було


AndriyYakubiv

Повинно бути This а не The


Yujio_Sempai

Справа у тому, що відповідь залежить від контексту, який в данному випадку на невідомий. Якщо автор вказує на якусь дівчину, абстрактну, яка стоїть поруч - то буде "This girl...". Якщо в контексті йде мова про якусь конкретну дівчину, яка може не бути поруч, просто в цей момень мова саме про неї - тут правильно буде "The girl...".


Yujio_Sempai

Пару слів про часи в англійській мові. Якщо ми хочемо сказати що дівчина п'є воду зараз, як одинична дія, не факт що вона робить це постійно, просто ми говоримо про те що вона робить саме зараз - використовуємо Present continuous - The girl is drinking water. Якщо ми хочемо сказати про те що ця дівчина регулярно п'є воду, не зараз, а просто іноді чи постійно робить це, не як про дію, а сам факт наявності пиття води в її житті (сподіваюсь не дуже тяжко пояснюю) - то потрібно сказати The girl drinks water.


M_ZeR911

Чому drinks, а не drink?


rZ4E4

Наскільки я розумію "drink" використовують для першої особи однини "я", а "drinks для 2 осиби "ти", "ви", що одне й те саме "Yuo" а також для третьої особи


Lera30102003

Drinks використовується лише в he she it


fox912639

Ні!!!! I,you,we,they не має закінчення -s He,she,it - s


yurco

в умові вказано ця дівчина тобто this girl а не просто дівчина


Xhch17

The-це, а цей, ця-this


Veronika908280

Чому не правильно?! Чому не можна сказати the water???


lkgO14

Тому що її не можна порахувати, а наприклад an apple можна


r8eG2

Господи тут треба вибрати 2 !!!


KatyaNakon

я теж за "this"


2djx14

Я теж проти


Mery46939

I You love We drink They

He loves She drinks


52hfj22

Будь ласка хтось обоблікувати код класу


AnnaDombro8

Чому так складно


nyaWow

В мене все правильно ви просто не правильно перевірали


Bogdan1252655

Треба нажати на this and the


Veronika908280

Бо до he/she/it вживається is. До i - am. До you / we / they - are.


myroslava174086

Правильна відповідь "drink water" а не "drinks water" тому що просять написати "п'є воду" а не "п'ють воду"


rZ4E4

Буква "s" не помножує дієслава в цьму випадку "s" підляштовується під іменек


2djx14

Да "s" а шомуу

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.