1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The men eat fruit."

"The men eat fruit."

Překlad:Ti muži jedí ovoce.

October 15, 2015

15 komentářů


Lea355774

Vždyť tam je men jak může men být muži?!


Nemesis_NaR

Tak, že "mEn" je jednou z mála vyjímek pro tvoření množného čísla a opravdu to je "muži". Jednotné číslo "muž" je "mAn". Stejně tak "womAn x womEn."


Torsten_Kozel

(MAN) je muž zatímco (MEN) jsou muži !!!


GabrielaDe640725

Proč tam nemuže být jí


ZdenkKrato

Občas to lpění na spisovnosti je otravný


saticek

proč nemůže být "man"?


Nemesis_NaR

Protože by to bylo "muž". Viz můj starší příspěvek.


Chong23

mě spíš nejde na rozum proč je množné fruits špatně. Když je to kupa mužů, tak bych viděl že nejedí to jedno ovoce (jakože neurčitý druh ovoce), třeba jednu jahodu, ale jedí spousty ovoce, protože počítám že každý má svůj kus ovoce. Věřím že to logiku má, ale mě to uniká :(


Oli468925

Jelikož ovoce je nepočitatelné. A v tomto případě není řeč o jednom kusu ovoce. To by bylo. The men eat a piece of fruit.


Marion361667

Jak mam rozlisit kdy mi diktuji men a kdy man? Neslysim v tom rozdil...:(


Rkamen001

Man (he) eatS, men (they) eat. Sloveso "eat" Vám to pomůže rozlišit čistě z poslechu.


Rkamen001

The man eatS fruit, The mEn eat fruit. Sloveso "eat" vám prozradí jestli tam příjde man, nebo men, když to z poslechu nejde poznat.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.